نمایندگی ایزوگام و قیر در حکیمیه ،موارد مواجهه با نم و رطوبت در حکیمیه
نمایندگی قیر و ایزوگام در حکیمیه هنگام مواجهه با نم و رطوبت چه اقداماتی بایستی انجام دهیم ،تخفیفات ویژه قیر و ایزوگام در حکیمیه

نمایندگی ایزوگام و قیر در حکیمیه

نمایندگی قیر و ایزوگام در حکیمیه آماده ارائه خدمات آبندی سقف و اجزای ساختمان می باشد.ساختمانها دارای اجزای بسیار مهمی هستند که بایستی آبند شوند، در غیر این صورت نگرانی هایی را برای ساکنان ساختمان ایجاد می کند.

یکی از روشهای آبند کردن سقف بام و اجزای ساختمان استفاده از قیر و ایزوگام می باشد .در اکثر کشورها، قیر بسیار کمیاب و گران می باشند به همین دلیل تولید عایقهای رطوبتی با مواد شیمیایی،نفتی و ترکیبات مختلف انجام می شود. ایران بدلیل استفاده از ذخایر نفتی جزء بزرگترین تولید کننده های قیر و ایزوگام در دنیا می باشد .

به همین دلیل برای عایقکاری از قیرگونی و عایق پیش ساخته رطوبتی استفاده می شود.

در ایران هم به دلیل افزایش نرخ قیر و ارز شاهد افزایش قیمت قیرگونی ، ایزوگام و عایقهای رطوبتی هستیم.

یکی از معضلاتی که همیشه برای اهالی ساختمانهای در حال سکونت و سازندگان وجود دارد ایجاد رطوبت و نم است که می تواند خساراتی به همراه داشته باشد.نم و رطوبت می تواند باعث بوی بد و حتی وجود کپک روی سقف و دیواره ها شود و بیماریهایی برای ساکنان ایجاد کند.نم و رطوبت مخربی است که می تواند پایه ساختمان ها را سست کند و حتی باعث تخریب سقف و ساختمان شوند.

اجرای مهم ساختمان که نیاز به عایقکاری دارند

اصلی ترین قسمت ساختمان سقف آن است که در معرض نور مستقیم خورشید ،بارش باران و برف می باشد ، نگهداری سقف ساختمان بسیار مهم و حیاتی است که موارد ایمنی ، عایقکاری و نگهداری آن بایستی بسیار اساسی و بموقع انجام شود. عایقکاری ها می تواند توسط ایزوگام ،قیر و گونی و … صورت گیرد.

اجزای دیگر ساختمان که نیاز به عایقکاری دارند عبارتند از پارکینگ ،تراس ،حمام ،سرویس بهداشتی حیاط خلوت و آشپزخانه .

اگر ساختمان ، اداره ، شرکت دارای پارکینگ های -۱ ، -۲ و … باشند ،دیواره ها تا رسیدن به هم کف بایستی عایق بندی شوند.

در ساختمانهای تجاری ، بیمارستانها ، سالن اجتماعات ،تئاتر، داروسازی ها و مکانهایی که شستشو در آنها صورت میگیرد نیاز به نصب کفشور و عایقکاری کف و دیواره ها می باشد.عایقکاری دیواره ها می تواند با عایق ژیکاوا ،قیرگونی یا ایزوگام انجام شود.

در ساختمانهای مسکونی و در حال ساخت دیده می شود که برخی از سازندگان برای صرفه جویی در هزینه ها از عایقکاری آشپزخانه ها و کف پارکینگ ها اجتناب می کنند. در آشپزخانه ها به دلیل طبخ غذا و ایجاد چربی ها در کف و دیواره ها ،در آینده ای نزدیک مستلزم شستشو خواهند شد که در صورت نداشتن کف شور و عایقبندی آب به طبقات زیرین نفوذ خواهد کرد.

مراحل مواجهه با نم و رطوبت

در صورتی که به هر دلیلی به آثار نم و رطوبت ،ایجاد لکه های مرطوب روی دیواره ها و سقف ،در منزل مسکونی و محل کار خود مواجهه شدید مراحل زیر را دنبال کنید.

تماس با کارشناسی رایگان سربام پوش مسیر:

اگر در مناطق شرقی تهران و حکیمیه زندگی می کنید با یک تماس با ما می توانید از خدمات رایگان نمایندگی قیر و ایزوگام سربام پوش مسیر در حکیمیه استفاده نمائید.

بازدید از محل :

در هر نقطه ای از حکیمیه و سایر نقاط تهران هستید بازدید از محل و مشاوره رایگان انجام می گیرد.بازدید شامل کارشناسی از محل ، تشخیص عیب ،نحوه برطرف کردن عیوب حاصله و تخمین هزینه های مربوط به عایقکاری توسط ایزوگام و قیرگونی می باشد.

به تشخیص کارشناس چنانچه عیوب حاصله بام قابل رفع با تیکه کاری باشد با اندک هزینه مشکل برطرف خواهد شد در غیر این صورت هزینه های نصب و اجرای ایزوگام و نوع جنس برآورد خواهد شد.

برای اجزای داخلی ساختمان از جمله سرویس های بهداشتی ،حمام ، توالت و تراس نیز قیمت منصفانه توسط کارشناس تخمین زده می شود.

تخفیفات ویژه برای منطقه ۴ و حکیمیه محاسبه خواهد شد.

انتخاب نوع عایق

بعداز کارشناسی از محل، برندهای مختلف ،نوع عایقکاری (ایزوگام یا قیرگونی و…) و قیمت های آنها در قالب پیش فاکتور به مشتری ارئه خواهد شد. مشتری یا کارفرما اختیار دارد که قیمت ایزوگام و سایر عایق های رطوبتی که در پیش فاکتور نوشته شده است را تحقیق و با دیگر شرکت ها مقایسه نماید.

همچنین بهترین نوع و برند ایزوگام و قیرگونی به مشتری معرفی خواهد شد.

برای اجرای قیرگونی سرویس های بهداشتی نیز نوع قیر ،گونی و هزینه نصب در پیش فاکتور ارائه خواهد شد.

زمان مناسب برای اجرای عایقکاری:

بعد از برآورد هزینه های ایزوگام یا قیرگونی در حکیمیه و سایر مناطق تهران و هماهنگی با اهالی ساختمان، بهترین زمان تعیین خواهد شد.زمان اجرای عایق بایستی با دقت برسی شود که مشکلاتی هنگام نصب وجود نداشته باشد.در ساختمانهای در حال ساخت زمانی که شیب بندی و مراحل سیمانکاری و آب پاشی مجدد برای محکم شدن سیمان به پایان رسید تا خشک شدن کامل بام باید صبور بود .نظافت بام و شرایط جوی نیز در نظر گرفته شود.

عایقکاری

بعداز برآورد هزینه و تعیین زمان اجرای ایزوگام یا قیرگونی نوبت به عایقکاری پشت بام و سایر اجزای ساختمان میرسد.نصب عایق بسیار سریع و با دقت توسط نمایندگی ایزوگام و قیر در حکیمیه صورت می گیرد. ساعت شروع به نصب ایزوگام معمولا بین ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر می باشد که بستگی به متراژ و شرایط کاری قابل تغییر خواهد بود.

نصب در حضور و زیر نظر کارفرما انجام خواهد شد، اکیپ نصاب ایزوگام و قیروگونی بایستی خوش اخلاق ، متعهد باشد و به نظرات دیگران احترام بگذارد.

خدمات پس از نصب

نمایندگی ایزوگام و قیر در حکیمیه،بعد از اجرای عملیات نصب عایق، ضمانت نامه ۱۰ ساله و بیمه نامه معتبر۵ ساله به کارفرما یا مشتری ارائه می نماید.و خدمات پس از نصب کتبا زیر نظر مدیریت ،مهر و امضاء میگردد.

اگر قصد خرید قیرگونی و ایزوگام بدون نصب را دارید با ما تماس بگیرید.

با سربام پوش منتظر باران باشید.