نمایندگی ایزوگام در حکیمیه
ایزوگام و قیرگونی در حکیمیه فروش و نصب ایزوگام ،قیرگونی و آسفالت در حکیمیه

ایزوگام و قیرگونی در حکیمیه

4.8/5 - (24 امتیاز)

دفتر نمایندگی ایزوگام و قیرگونی در حکیمیه خیابان نور جنب میدان میوه و تره بار نگارستان پلاک ۷۳ سربام پوش مسیر واقع شده است.هم محلیهای حکیمیه اگر قصد خرید ایزوگام ، قیر و گونی دارید بهترین قیمت و کیفیت را با ما تجربه کنید.

عایق رطوبتی و اجرای آن

عایقکاری یکی از مهمترین فعالیت ها محسوب می شود و نیاز به نظارت دقیق دارد.در ساختمانهای در حال ساخت اگر عایقکاری به خوبی انجام نگیرد هنگامی که در ساختمان سکونت صورت میگیرد ، سازه ها شروع به نشت می‌کند و لکه های مرطوبی روی سقف ،دیوار و یا قسمت های دیگری ظاهر خواهد شد.

نمایندگی ایزوگام و قیرگونی سربام پوش مسیر در حکیمیه با بیش از ۲۰ سال سابقه و متخصص در اجرا و نصب عایق های رطوبتی و آسفالت محوطه و پشت بام ،فقط با یک تماس تمامی نگرانی های مربوط به نم در ساختمان و محوطه سازی سریعأ برطرف خواهد شد.

ایزوگام در حکیمیه (سربام پوش مسیر)

مواردی که قبل از عایقکاری بایستی رعایت گردد

موارد بسیار مهمی وجود دارد که بایستی قبل از اجرای عایقکاری توسط سازندگان و مهندسان رعایت گردد.

برخی از سازندگان در حکیمیه و سایر نقاط تهران و حومه تمایل به عایق پیش ساخته یا ایزوگام برای سرویس های بهداشتی ، حمام ،آشپزخانه و تراسها دارند،که این امر نیازمند رعایت سلسله مراتبی خواهد بود که در ادامه شرح خواهم داد.

برای ماندگاری و طول عمر ایزوگام و نصب آن بایستی مواردی از قبل توسط سازندگان و متخصصان حوزه فعالیت خود صورت گیرد.نکته اول قبل از عایقکاری،شیب بندی توسط ملات سیمان به خوبی انجام شود.ایزوگام عایقی است که نم از آن عبور نخواهد کرد اما عدم شیب مناسب باعث تجمع رطوبت ، چربی و … روی ایزوگام خواهد شد که ماندگاری عایق به مراتب کاهش می یابد.

نکته دوم اگر لوله ها توکار اجرا می شوند ، باید حتما روی آن با ملات سیمان نرم پوشش داده شود که هنگام نصب ایزوگام و حرارت ،آسیبی به آنها نرسد. سیمانکاری دیوارها صاف و ارتفاع آن به اندازه کافی انجام گیرد.

برای احتیاط بیشتر بهتر است سرویسهای بهداشتی توسط قیرگونی ایزوله گردد.موارد ذکر شده فوق نیز بایستی رعایت گردد.

ایزوگام و قیرگونی پشت بام

جهت قیرگونی و ایزوگام پشت بام در حکیمیه و حومه نیز مواردی وجود دارد که بایستی رعایت گردد.اگر ساختمان در حال ساخت است قبل از اجرای قیرگونی یا ایزوگام نسبت به اصلاح و انجام موارد زیر اقدام شود.

افزایش تعداد آبرو ها مسئله بسیار مهمی است که روی خروج سریعتر آب باران و برف تاثیر گذار است. استاندارد هر ۶۰ تا ۷۰ متر مربع یک آبرو تعبیه شود مثلا برای پشت بامهایی که متراژ ۲۰۰ متر مربع دارند، باید علاوه بر خرپشته ۳ عدد آبرو با لوله ۱۰ اینچی قرار داده شود.

شیب بندی

شیب بندی در پشت بامهای مسطح ،جهت قیرگونی و ایزوگام در حکیمیه و حومه و سایر مناطق پر بارش ،هر چه بیشتر باشد آب سریعتر از آبروها عبور می کند. مهمتر از همه ، دوروبر لوله های هواکش ، پکیج ها و …، که از بام خارج می گردند با آجر و سیمان مستعطیلی شکل اجرا شوند.

دربهای اتاقک آسانسور و راه پله ۲۰ سانتی متر بالاتر از سطح پشت بام قرار داده شوند تا از ورود آب به درون آنها جلوگیری شود.

عایق بندی کانالهای کولر

در مواردی دیده می شود کانالهای کولرهای آبی به گونه ای کنار یکدیگر و چسبیده بهم قرار داده میشوند که تعویض پوشالها و سرویس کردن کولر ها نیز به سختی صورت می گیرد.حتی اجرای ایزوگام و قیرگونی آنها هم کار دشواری است.

بهتر است که کانالها با فاصله از هم قرار گرفته شوند اگر این امکان برای سازنده فراهم نیست کانالها به گونه ای تعبیه شوند که فاصله نیم متری از هر طرف رعایت گردد و دور کانالها نیز با آجر یا بلوک چیده شود و اطراف آن‌ها با ملات سیمان نرم پوشش داده شود.

قیمت ها

انواع ایزوگام ،قیر بشکه ای ، قیرگونی و ایزوگام در نمایندگی سربام پوش مسیر حکیمیه با قیمت مناسب و تخفیف ویژه به فروش می رسد.

برای اطلاع از قیمت های انواع ایزوگام با تماس یا مراجعه حضوری در خدمت هم محلیهای شهرک حکیمیه هستیم .

مسیرتو عوض نکن،سربام پوش مسیر نزدیک به مسیرته.

پیشنهاد ما به شما

قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

قیمت قیر گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای شمالی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید .اجرای قیرگونی دولایه ،سه لایه در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان