نصاب ایزوگام در تهران با 20 سال سابقه
نصاب ایزوگام در تهران

نصاب ایزوگام در تهران

4.6/5 - (11 امتیاز)

نصاب ایزوگام در تهران

نصاب ایزوگام در تهران ، نصب بهترین برند ایزوگام در تهران و شهرستانها پذیرفته میشود.

اجرا و نصب تمامی عایق های نصب شده توسط سربام پوش مسیر ،تا ۱۰ سال بعد ازاجرا و نصب ضمانت می گردد.

درصورت ایجاد هرگونه نم و مشاهده ایراد نصب عایق به هر دلیلی،نصاب ایزوگام تا ۱۰ سال به صورت رایگان عیوب مربوطه را برطرف خواهد نمود.

شرایط تضمین ایزوگام نصب شده توسط نصاب

درصورتی که بعد از نصب ،اشیاء نوک تیز ( مانند میخ ، پایه کولر ، نردبان ، آنتن ،موزاییک،بنایی و …) منجر به سوراخ شدن عایق شود بهتر است قبل از بارش باران و نفوذ رطوبت با شرکت تماس گرفته شود و نسبت به رفع عایق به رایگان اقدام گردد

تخصص در نصب عایق

نصاب ایزوگام در تهران با بیش از ۲۰ سال سابقه، با اکیپی جوان و مجرب و تأمین جنس (ایزوگام ) مستقیم از کارخانه در خدمت عزیزان خواهیم بود .فروش و نصب ایزوگام با ضمانت ۱۰ ساله نصب ،توسط شرکت سربام پوش مسیر و بیمه نامه معتبر ۵ ساله مختص به متریال با مناسب ترین هزینه در تهران انجام میشود.

نصاب های ایزوگام با تجربه و دارای گواهی معتبر فنی و حرفه ای نصب عایق های رطوبتی می باشند.

شما می توانید با اطمینان خاطر ، پروژه های عایق کاری خود را به ما بسپارید و ما با بکارگیری بهترین خدمات نصب و فروش عایقهای رطوبتی و مجربترین و با سابقه ترین نصابان در تهران با کوتاهترین زمان و کمترین هزینه به بهترین شکل ممکن مکانی آب بند تحویل بگیرید.

نکاتی قبل از نصب ایزوگام

۱– تمام سطوحی که قرار است با عایق رطوبتی محافظت شود بایستی تمیز و خشک باشد.

۲-بهتر است به منظور افزایش قابلیت چسبندگی عایق به سطوح مورد نظر ،قبل از نصب عایق توسط نصاب ایزوگام قیراندود شود.(توسط نصاب ایزوگام اجرا می شود)

۳-مکان مورد نظر جهت عایقکاری بایستی شیب مناسبی داشته باشد.این کار قبل از اقدام به عایقکاری توسط سیمانکار با ملات سیمان یا توسط اکیپ سربام پوش ، آسفالت و شیب بندی شود و عاری از هرگونه رطوبت و گرد و خاک ،تمیز شود.

۴– از باز کردن رولهای ۱۰ متری و نصب آنها در هوای نامناسب مثل هوای بارانی ، برفی ، تگرگ و طوفانی اجتناب شود .overlab یا همپوشانیهای عرضی رولها بین ۷ الی ۱۰ سانتی متر و اتصال رولها به طول ۱۵ سانتی متر از انتها یا ابتدای هر رول به رول دیگر  ( OverLapping ) انجام شود .همپوشانی های عایقها باید به دقت بندکشی شوند به نحوی که سطح بین دو عایق کاملا” صاف و یکنواخت گردد .نصاب ایزوگام در تهران بایستی تجربه بالایی و تعهد اخلاقی داشته باشد نواحی که دارای حساسیت بیشتری هستند مثل کفخوابها ، دور لوله ها ،کانالها ، کنج های دیواره ها و … را دو لایه و با دقت اجرا نماید و در پایان گواهی تضمین ۱۰ ساله را به مشتری یا کارفرما اهدا نماید.

مطالب تکمیلی راجع به نصب ایزوگام

هرگز عایق نباید با حرارت بیش از حد فشرده کرد عایق باید پس از نصب همان ضخامت اولیه خود را داشته باشد در غیر این صورت مقدار مقاومت حرارتی آن كاهش می یابد و  آن طور كه انتظار می رود جلوی انتقال حرارت و رطوبت گرفته نخواهد شد.

عایق كاری باید به طور صحیح روی تمام سطوح انجام شود چرا كه اگر تنها قسمتهایی از رول ایزوگام روی سطح نچسبیده بماند ممکن است تا ۵۰% از کارایی عایق و عمر مفید ایزوگام کاسته شود.

متریال عایق قبل از نصب بایستی همیشه در جای خشك و عدم نور خورشید نگهداری شود زیرا به استثنای پلی استایرن كه نسبت به آب مقاوم است بقیه عایق ها بر اثر رطوبت و نور مستقیم خورشید كارآییشان پایین می آید و در مواردی غیر قابل استفاده خواهد بود.

در برخی عایق های رطوبتی مقدار مقاومت حرارتی متناسب با تراكم عایق است نه ضخامت آن در این عایق ها مقدار مقاومت ممكن است بعد از مدتی تا ۲۰%كاهش یابد از این رو باید از نصب كننده تضمین گرفت.از عایق های روان مثل قیر ، پرایمر ،عایق سفید و … در سقف هایی كه شیب زیاد دارند نباید استفاده نمود.

پیشنهاد ما به شما

قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

قیمت قیر گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای شمالی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید .اجرای قیرگونی دولایه ،سه لایه در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان