نصب و فروش ایزوگام و قیرگونی در سلمان شهر ،فروش قیر و گونی با مناسب ترین قیمت در متل قو
اجرای ایزوگام و قیرگونی در متل قو با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت پذیرفته می شود،اجرای ایزوگام و قیرگونی سرویس های بهداشتی ، حمام و بام با گارانتی تست و ضمانت 10 ساله در شهرستان زیبای سلمان شهر

نصب و فروش قیرگونی و ایزوگام در متل قو

4.3/5 - (17 امتیاز)

چنانچه قصد عایقکاری سقف و اجزای داخلی ساختمان(حمام ،توالت،تراس ،آشپزخانه و …) در شهرستان سلمان شهر را دارید در این صفحه مطالب کوتاهی راجع به نصب و فروش قیرگونی و ایزوگام در متل قو را بیان خواهم کرد.

قیر و کاربرد آن

قیر ،قدمت بسیار بالایی دارد که از میلیون ها سال قبل وجود داشته است و بشر هزاران سال است که نفت و پسماند آن را کشف و استخراج نموده است و از صدها سال پیش مورد استفاده قرار گرفته شده است.

سالیان پیش، قیر در ایران قیمت اندکی داشت حتی در مواردی آن را در مکانهایی حفر می‌کردند و مورد استفاده قرار نمی گرفت .
هم اکنون با افزایش قیمت قیر به طلای سیاه مبدل گشته و کاربرد های فراوانی دارد . برای تولید ایزوگام ، آسفالت ،قیرگونی ساختمان و … مورد استفاده قرار میگیرد.

برای اطلاع از قیمت قیر بشکه ای و قیر های ساختمانی با ما تماس بگیرید.

عایقکاری در سلمان شهر

در شهرستان متل قو و سایر مناطق شمالی کشور به دلیل رطوبت بسیار بالا ، و بارش های فراوان رحمت الهی بهترین نوع ایزوگام توصیه می شود .

نصب و فروش ایزوگام و قیرگونی در متل قو با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط سربام پوش مسیر قابل اجرا خواهد بود که در این باره توضیحاتی خواهم داد.

عزیزان شهرستان سلمان شهر نکته قابل توجهی وجود دارد که قبل از نصب ایزوگام و قیرگونی، بهتر است اطلاعاتی در دست داشته باشیم تا عایق کاری سقف ، سرویس بهداشتی ، تراس و … با بهترین کیفیت و بیشترین بازدهی توسط مجربترین کادر اجرایی انجام شود.

نصب و فروش قیرگونی و ایزوگام در متل قو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سربام پوش مسیر فراهم شد.

برای اجرای سرویس بهداشتی و اجزای داخلی ساختمان چه نوع عایقی مناسب خواهد بود؟

همانطور که گفته شد متل قو یا سلمان شهر مازندران به دلیل مجاورت با دریای خزر و رطوبت بالای این شهرستان، مناسب ترین گزینه برای عایقبندی کف سرویسهای بهداشتی و حمام ،اجرای قیرگونی می باشد که به صورت با مصالح و اجرتی انجام می گردد.

در وحله دوم چنانچه طبق نظر معماران و کارشناسان قصد اجرای ایزوگام سرویس های بهداشتی و اجزای داخلی ساختمان را دارید ،عایقی را انتخاب نمائید که چسبندگی بسیار بالا ،ضخامت و وزن ۴۰ کیلوگرم را دارا باشند و تمامی استاندارد های ملی در آن رعایت شده باشد .

لازم به ذکر است برای استحکام کار قبل از اجرای ایزوگام ،یک لایه قیرکشی پیشنهاد می‌گردد.

قیر تمامی نقاط ریز و درشت زیرکار یا سیمان را پر خواهد کرد و منجر به چسبیدن محکم تر ایزوگام و دوام بالای عایق خواهد شد.

قیمت قیرگونی بالاتر از نرخ ایزوگام است اما قیروگونی ماندگارتر خواهد بود البته کیفیت قیر و نوع گونی یا چتایی بنگال و اجرای آن مسئله مهمی است که بهتر است از فروشگاههای معتبر عایق های رطوبتی و افراد متخصص خرید و اجرا انجام شود.

عایق پشت بام در سلمان شهر

عزیزان شهرستان متل قو بدلیل بارشهای شدید باران در این منطقه در بام های مسطح برای اجرای ایزوگام و ماندگاری بیش از ۱۰ سال عایق، بهتر است قیرپاشی زیر ایزوگام انجام شود. در روف گاردن اجرای قیرگونی به همراه ایزوگام توصیه می شود.

در سطوح شیب دار اجرای یک لایه ایزوگام از نوع دولایه با کیفیت ،جوابگو خواهد بود.

نصب و فروش قیرگونی و ایزوگام در متل قو و سایر نقاط استان مازندران توسط اکیپ مجرب سربام پوش مسیر و خدمات پس از نصب وگارانتی خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

قیمت قیر گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای شمالی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید .اجرای قیرگونی دولایه ،سه لایه در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان