قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

4.7/5 - (12 امتیاز)

قیمت قیر

قیر از قدیم الایام تا حال حاضر جهت عایقکاری و جلوگیری از نم به داخل ساختمان مورد توجه قرار گرفته شده است و قدمت بسار بالایی دارد این مواد سیاه که اکنون بنام طلای سیاه از آن یاد می‌شود تا کنون جایگزین قوی به خصوص در ایران نداشته است و همواره جهت ساخت آسفالت ، ایزوگام،پرایمر و موارد دیگری و در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود.قیر انواع مختلفی دارد و با توجه به کاربرد آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.در ادامه مطلب قیمت قیر ، گونی و ایزوگام در چالوس مورد برسی قرار می‌گیرد و خریدارانی که قصد خرید قیر،گونی و ایزوگام را دارند با ما در تماس باشند و قیمت های مناسب با سود اندک این مجموعه آگاه شوید.

دقت هنگام خرید ایزوگام

ایزوگام که اصلی ترین مواد تشکیل دهنده آن قیر است، هر چه میزان قیر استفاده شده در ایزوگام بیشتر باشد چسبندگی عایق را به همراه خواهد داشت اما متاسفانه شرکت هایی وجود دارند که میزان قیر استفاده شده در عایق را کاهش میدهند و ترکیبات نا متعارفی را جایگزین میکنند که عایق به شدت با افت چسبندگی همراه خواهد شد.در عوض اندکی قیمت ها کاهش می‌دهند تا مشتری را به خود جلب کنند.

مشتریان محترم چالوس و حومه در هنگام خرید ایزوگام و قیر دقت کنید تا بتوانید عایقی به صرفه و اقتصادی با عمر بالایی را انتخاب نمائید.

قیرگونی بهتر است یا ایزوگام

در شهرستان های شمالی به خصوص شهرستان زیبای چالوس، برای عایق کاری اجزای داخلی و خارجی ساختمان از جمله سرویسهای بهداشتی ،حمام و ….ایزوگام بهتر است و قیرگونی؟ و کدام صرفه اقتصادی بالاتری دارد؟

به دلیل آب و هوایی مرطوب و پر بارش شهرهای شمالی از جمله چالوس برای عایق کاری اجزای داخلی ساختمان و پشت بام قیرگونی گزینه ای مناسبتری است البته کیفیت قیر و گونی بایستی در نظر گرفته شود .در مواردی مثل بدنه دیوار ،و مواردی که عایق در معرض دید باشد ایزوگام عملکرد بهتری دارد که البته جهت خرید رول ایزوگام بایستی تحقیق نمود و محصول با کیفیتی را انتخاب نمائید.

اجرای قیرگونی تک لایه با قیمت یک لایه ایزوگام از نوع دو یا سه لایه تقریبا برابر است ، اگر تعداد لایه های قیرگونی افزایش پیدا کند قیمت قیرگونی از ایزوگام فراتر خواهد رفت.

برای ماندگار بودن قیرگونی، بهتر است که زیر کار قرار بگیرد و در معرض نور مستقیم خورشید نباشد تا باعث افزایش طول عمر این عایق شود که صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

قیمت قیر در چالوس

در زیر قیمت قیر بشکه ای ۲۲۰ لیتری و گونی بنگال نمایش داده شده است البته این قیمت ها درب انبار تهران می باشد و هزینه کرایه حمل بار، شامل مشتری خواهد شد.

نوع قیر (بشکه،کارتن،حلب)وزن قیر قیمت
قیر مخلوط پاسارگاد بشکه ای۸۵/۲۵بشکه ۲۲۰ لیتری وزن بشکه ۱۸۵ کیلوگرم۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان
قیر شل پاسارگاد بشکه ای۶۰/۷۰بشکه ۲۲۰ لیتری وزن بشکه ۱۸۵ کیلوگرم۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان
گونی درجه ۲ بنگال عرض ۱۱۷ سانتی مترقیمت هر یارد۳۵،۵۰۰ تومان
قیر کارتنی (سفت) وزن ۱۱ کیلوگرم۲۹۰،۰۰۰ تومان
قیر حلبی ۱۷ کیلویی شل و مخلوطوزن بین ۱۴ تا ۱۵ کیلوگرم۳۱۰،۰۰۰ تومان
قیر یک کیلوییوزن ۱ کیلوگرم ۳۲،۰۰۰ تومان

قیمت قیر

قیمت ایزوگام

برای اطلاع از قیمت های سایر عایقهای موجود در انبار روی قیمت ایزوگام کلیک نمائید.

قیمت قیرگونی و ایزوگام با مصالح و اجرتی

چنانچه مشتریان محترمی که قصد عایقکاری سقف ،و فضاهای دیگر ساختمان را دارند برای اطلاع از قیمت قیر ، گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای همجوار با ما در تماس باشید و از قیمت های این مجموعه با سود اندک اکیپ سربام پوش مسیر مطلع شوید.

اجرای قیرگونی با مصالح و اجرتی طبق نظر مشتریان محترم اجرا خواهد شد و تمامی نصب ها و عایقها دارای ضمانت نامه کتبی خواهد بود.

کلام پایانی و پیشنهادات

همانطور که اشاره کردیم عایقکاری ساختمان انواع مختلفی دارد که باتوجه به نوع جنس و اجرا ترفندهای مختلفی استفاده خواهد شد. به طور کلی استفاده از ایزوگام و قیرگونی بایستی هوشمندانه انتخاب شود تا از لحاظ هزینه و طول عمر به صرفه باشد. برخلاف بسیاری از مشاغل عایق کاری به خصوص اجرای قیرگونی بایستی مجری دارای مهارت خاصی باشد تا با دقت و تجربه بالای خود بتواند بهترین اجرا را داشته باشد ،قیر به دلیل مذاب شدن هنگام اجرا میتواند خطراتی را هم ایجاد کند که به هیچ عنوان از افراد مبتدی در این کار استفاده نکنید.

با سربام پوش مسیر از صدای باران لذت ببرید.

پیشنهاد ما به شما

اجرا و نصب بهترین انتخاب ایزوگام در سال 1403

قیمت ایزوگام سال ۱۴۰۳

قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۳ :آخرین تحولات بازار ایزوگام و راهنمای هوشمندانه ایزوگام یکی از …