قیمت رول ایزوگام 10 متری
قیمت اجرا و نصب یک رول ۱۰ متری ایزوگام ،موارد مهم که باید راجع به یک رول ۱۰ متری ایزوگام و نصب آن بدانیم مورد نقد و برسی قرار خواهد گرفت

قیمت رول ۱۰ متری ایزوگام با نصب

4.5/5 - (77 امتیاز)

قبل از اینکه توضیحاتی راجع به قیمت رول ۱۰ متری ایزوگام با نصب دهم،مواردی را راجع به مشخصات ،حجم ،نگهداری رول ایزوگام، مختصراً شرح خواهم داد.

مشخصات و وزن رول

یک رول ایزوگام ۱۰ متر مربع است.ده متر طول و یک متر عرض دارد.ایزوگام استاندارد بایستی دولایه و حدود ۴۰ کیلوگرم وزن داشته باشد و ضخامتی بین ۳٫۵ تا ۴ میلیمتر را دارا باشد.

ایزوگام تک لایه نیز در بازار موجود است که حدود ۳۵ کیلوگرم وزن و ۳ تا ۳/۵ میلیمتر ضخامت دارد که موارد مصرف آن برای دیوار ، پی و … می باشد.

شرکت های تولیدی عایق های رطوبتی ایزوگام در کشور بسیار هستند که اکثرأ عایق دولایه و وزن ۴۰ کیلو و ضخامت ۴ میلیمتر تولید می کنند.

به سفارش نمایندگی و کارفرما در مواردی ضروری می‌توانند ضخامت و لایه ها را افزایش یابد.

وزن رول ۵۰ کیلوگرم و قطر بیشتر از ۰٫۵ سانتیمتر برای رول ۱۰ متری ایزوگام سفارشی تولید خواهد شد.اما مزیت ایزوگام نسبت به قیرگونی وزن کم آن می باشد.

حجم و نحوه نگهداری رولها

هر توپ ایزوگام معمولاً ۳۰ تا ۳۵ سانتیمتر قطر دارد و فضا را اشغال می کند.

نگهداری رول های ۱۰ متری مسئله بسیار مهمی است که اگر به درستی انجام نشود نمیتوان رول را نصب کرد.

رولها باید حتمأ عمودی گذاشته شوند و به هم تکیه داده نشوند. مکان مورد نظر باید صاف باشد و شیب نداشته باشد.

به دلیل خاصیت الاستیکی اگر توپها افقی و روی هم انباشته شوند حالت مستطیلی به خود میگیرند و باز کردن رول مشکل خواهد بود.حتی ممکن است بعد از گذشت مدتی بخصوص در هوای گرم،رول دیگر باز نشود و غیر قابل استفاده باشد.

سطح بهتر است تراز باشد و رول ها دور از نور خورشید و در دمای زیر ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری شوند.

قیمت رول ایزوگام

برای تحقیق در مورد قیمت رول ۱۰ متری میتوانید به صفحه قیمت روز ایزوگام مراجعه نمائید.نرخ های انواع ایزوگام بدون نصب و هزینه نصب به متر مربع موجود است.

قیمت رول ۱۰ متری عایق پیش ساخته رطوبت،منوط به نوع متریال است، که تفاوت عمده نرخ ،شامل برندهای معمولی تا برند های معتبر است.

کیفیت ها بسته به نوع الیاف و آستر قیر متفاوتند،که روی بهای یک رول ۱۰ متری ایزوگام دلیجان با نصب تفاوت زیادی ایجاد می کند.

نکاتی که نصابان ایزوگام تاکید فراوانی روی آن دارند ،چسبندگی روی سطوح مختلف است ،نقطه ذوب عایق روی چسبندگی یک رول ایزوگام تاثیر بسزایی دارد .

هر چه نقطه ذوب کمتر باشد چسبندگی بیشتر است،زیرا درجه ذوب قیر خالص کمتر از قیر ناخالص است.

اینها مواردی هستند که روی قیمت رول ایزوگام اثر گذار هستند.

در جدول زیر چند برند معتبر و شناخته شده به همراه قیمت رولهای ۱۰ متری ایزوگام درج شده است.

رول 10 متری ایزوگام نوع ساده یا پودرینوع فویل دار یا آلومینیومی
ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117830000 تومان890000 تومان
ایزوگام گل پوشش دلیجان ثبت 253موجود نیستموجود نیست
ایزوگام پشم شیشه ایران la4850000 تومان930000 تومان
ایزوگام پشم شیشه مرکزی دلیجان 620000 تومان650000 تومان
ایزوگام سراپوش دلیجان ثبت 242790000 تومان850000 تومان
قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان سه لایه670000 تومان 710000 تومان
ایزوگام بیست بیست (سه لایه)850000 تومان890000 تومان

حمل و نقل

حمل و نقل رولهای ۱۰ متری ایزوگام برای متراژهای مختلف متفاوت است . وانت نیسان ظرفیت حداکثر ۶۰ رول را داراست و برای جابجایی های درون شهری مناسب می باشد.

خاور ۱۲۰ رول ، کامیون تک ۱۰ تنی تا ۲۵۰ و کامیون جفت تا ۳۴۰ رول را می توانند جابجا کنند که برای حمل و نقل برون شهری مناسب می باشند.

نصب رول ایزوگام

برای محاسبه قیمت نصب رول ۱۰ متری ایزوگام ابتدا بایستی متراژ بام ،سرویس بهداشتی ،حمام و یا محلی که قرار است ایزوگام اجرا شود برآورد شود،چون هزینه های نصب آن برای متراژهای مختلف متفاوت است.هر چه متراژ بیشتر باشد هزینه نصب کاهش می یابد اما برای متراژ های زیر ۳۰ متر مربع طبیعتأ هزینه توافقی می باشد.

مارکهای ایزوگام بخصوص نام دلیجان آنقدر فراوان است که انتخاب محصول را دشوار کرده است ،سربام پوش برای مشتریان محترم محصولاتی با کیفیتی از بین صد ها مارک متفاوت بازار تهیه نموده تا انتخاب محصول آسانتر انجام شود.

با سربام پوش بمانید.

پیشنهاد ما به شما

قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

قیمت قیر گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای شمالی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید .اجرای قیرگونی دولایه ،سه لایه در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان