قیمت روز قیرگونی با مصالح و اجرتی با قیمت مناسب در تهران و حومه
در قیمت قیرگونی با مصالح و اجرتی موارد مهمی وجود دارد که باید رعایت شود .بهترین نوع گونی و قیر و از همه مهمتر اجرای آن است.مصالح مصرفی تاثیر گذار روی قیمت قیرگونی با مصالح خواهد بود.

قیمت قیرگونی با مصالح

5/5 - (19 امتیاز)

همه ما با توجه به قدمت بالای قیر و گونی با آن آشنا هستیم ،می دانیم که قیرگونی و عایقکاری جزء مهمترین بخش های عمارت و ساختمان محسوب می شود.اگر بدنبال افراد خبره در زمینه عایق کردن محل مورد نظر خود هستید ،در این مقاله قصد دارم راجع به قیمت قیرگونی با مصالح و اجرای آن موارد مهمی را شرح دهم.

مصالح مورد نیاز

اگر از شرکت های مختلف راجع به قیمت قیرگونی با مصالح پرس و جو می کنید و قصد دارید نازلترین نرخ و با کیفیت ترین اجرا را تجربه کنید.ابتدا راجع به مصالح مصرفی نکات مهمی را مد نظر داشته باشید که در زیر به آنها اشاره خواهم کرد.

قیر:

اولین و مهمترین متریال مورد نیاز برای اجرای قیرگونی با مصالح ،قیر است.قیر که پایه و اساس کار محسوب می شود ،انواع مختلف و قیمتهای متفاوتی دارد و بسته به نیاز کار مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع قیر مصرفی در قیمت قیرگونی با مصالح متفاوت است.قیرهای دمیده قیمت پایینتری نسبت به قیر خالص پالایشگاهی دارند.قیر دمنده دارای ،بخار ، بوی زیاد و سریعا مشتعل می شوند و کیفیت بسیار پایینی دارند.

پس بهتر است قیر ۸۵/۲۵ ،۶۰/۷۰ و ۹۰/۱۵ پاسارگاد یا جی استفاده شود و از شرکتها ،فروشگاههای معتبر و افراد متخصص جهت تامین مصالح و نصب ، به کار گرفته شود و تست و ضمانت انجام شود.

چتایی:

مصالح بعدی مهم مورد استفاده در قیرگونی با مصالح ،نوع گونی می باشد.چتایی انواع مختلفی دارد اگر کار قیرگونی با مصالح را به افراد متخصص میسپارید نکته مهم این است که نوع گونی بنگال ، هندی و پاکستانی ، پر عرض و کم عرض متفاوت است و تاثیر گذار روی قیمت قیرگونی با مصالح است.

تامین مصالح و اجرای قیرگونی

قیمت قیرگونی با مصالح برای سرویس بهداشتی ،حمام ، تراس و فضای کوچک معمولا توافقی صورت می‌گیرد.تامین مصالح و اجرای عایقکاری توسط مجری انجام خواهد شد.نوع قیر مصرفی برای فضاهای کوچک ،نیم بشکه یا قیر حلبی ۱۷ کیلویی خواهد بود. حمل و نقل آن آسانتر از قیر بشکه ای و مکان ذوب آن در داخل ساختمان در حال بازسازی امکانپذیر است.

اگر کار قیرگونی با مصالح را به کننده این کار می سپارید بایستی با آگاهی کامل از مصالح مصرفی درجه یک بودن نوع قیر ، گونی و نصب آن اطمینان حاصل کنید. قیمت قیرگونی با مصالح شامل ،قیر،گونی،شارژ گاز(جهت ذوب کردن قیر) ،مجری و هزینه های حمل و نقل می باشد.بهتر است بر مراحل اجرای عایقکاری نظارت داشته باشید.

در قیمت قیرگونی با مصالح صفر تا صدکار توسط پیمانکار یا شرکت انجام می شود.

قیمت قیرگونی اجرتی

روش دیگری که می توانید برای عایقکاری به روش سنتی انتخاب کنید قیمت قیرگونی اجرتی می باشد.قبل از اجرای کار تمامی مصالح مربوطه توسط کارفرما یا مشتری فراهم می شود . اجرا به افراد کاردان سپرده خواهد شد .مجری به همراه ابزار کار در محل جهت اجرای قیرگونی آماده می شود.

اجرا قیرگونی با مصالح توسط سربام پوش مسیر

برعکس مصالحی چون سنگ کاری نمای ساختمان ،سرامیک کاری کف و دیواره ها و … که در معرض دید می باشند ، عایقکاری مسئله بسیار مهمی است که بیشتر مواقع در زیر کار قرار میگیرد و همانطور که گفته شد در هر دو حالت(با مصالح و اجرتی) نظارت بر نوع مصالح و اجرای آن و تست و آبندی قیرگونی انجام شود.

همیشه اجرای کار به کاردان سپرده شود و افرادی را که برای این کار انتخاب میکنید مورد اطمینان باشند و صلاحیت اجرای این کار را داشته باشند.سالیانه افرادی هستند که جهت کاهش هزینه های عایقکاری و نا آگاهی از خطرات احتمالی،اقدام به اجرای قیرکاری می کنند که صدمه های مالی و سوختگی های شدیدی را برای خود و دیگران به وجود می آورند.

سربام پوش مسیر تامین کننده مصالح عایقکاری از جمله ،انواع ایزوگام ،قیر ،گونی و اجرای آسفالت و محوطه سازی در تهران و حومه با کادر مجرب و با سابقه در اقصی نقاط تهران و حومه آماده اجرای قیرگونی با مصالح و دستمزدی با قیمت مناسب می باشد.

سربام پوش مسیر در مسیرتان میماند.

پیشنهاد ما به شما

قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

قیمت قیر گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای شمالی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید .اجرای قیرگونی دولایه ،سه لایه در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان