قیمت نصب و اجرای ایزوگام در تهران
قیمت نصب و اجرای ایزوگام

قیمت نصب و اجرای ایزوگام

4.7/5 - (23 امتیاز)

قیمت نصب و اجرای ایزوگام

نصب چه عایقی مورد تایید و ماندگار است

همانگونه که قبلآ  اشاره شد تعداد کارخانه های سازنده ایزوگام در كشورمان ايران بسیار زیاد و متفاوت است.

نوع جنسی که مورد تایید این شرکت می باشد و سالیان سال کیفیت آن ثابت بوده ،یکی از فاکتور های مهم و اساسي این شرکت است.

فاکتورهای زیادی وجود دارد از جمله ضخامت ، وزن رول ، الياف ،پلیمر و فویل که همگی مواد تشکیل دهنده یک رول ایزوگام می باشند.مهمتر از همه کیفیت موارد نام برده هستند که اختلاف قیمت نصب و اجرای ایزوگام با مصالح را ایجاد می‌کند.

برای مثال نوع بستر که شامل الیاف لایه مخفی ایزوگام می باشد میتواند بسیار کم کیفیت انتخاب شود در صورتی که روی ضخامت وزن و شکل ظاهری ایزوگام تاثیر گذار نیست اما روی طول عمر ایزوگام تاثیرگذار است .

اینها مواردی هستند که به صورت تجربی برای نصابها و نمایندگی های نصب و فروش ایزوگام، در طول زمان ثابت می‌شوند.که هر چه سابقه نمایندگی ها بیشتر باشد اطمینان بیشتری را ایجاب خواهد نمود.

برخی سوالات راجع به نصب ایزوگام توسط مشتریان محترم

سقف منزل یا آپارتمان ۱۵۰ متری چند متر ایزوگام جهت بام مورد نیاز می باشد؟

هنگام نصب و یا اجرای ايزوگام، ۲۰ تا ۲۵ درصد بیشتر از متراژ اصلی بام ،عایق مورد نیاز است. يعني براي اجراي ۱۵۰ متر مربع بام،تقریبا بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ متر مربع ايزوگام لازم می باشد.

تعداد کولر ها و پشت بامهايي كه قناس و كج هستند روي اضافه مصرف علاوه بر ۲۰ درصد دخيل هستند.

طبیعتأ با افزایش متراژ ،قیمت نصب و اجرای ایزوگام افزایش می‌یابد.

دقت شود متراژ مصرفی ایزوگام ملاک هزینه ها خواهد بود.

جابجایی کولر ها و نصب مجدد آنها به عهده شرکت ایزوگامی است یا کارفرما؟

همانطور که می دانیم هر سال با گرم شدن هوا در جهان روبرو هستیم به طوری که در اکثر نقاط کشور، تابستاهای داغی در پیش و رو داریم .به همین دلیل سیستم سرمایشی در ساختمانهای زیر نظر شهرداری و نظام مهندسی بایستی ایجاد شوند.در ساختمانهای مسکونی و تجاری معمولاً سیستم سرمایشی توسط کانال کولر های آبی ، گازی یا چیلر ها (تهویه مطبوع در تابستان و زمستان) در پشت بام ها تعبیه می‌شوند که مشکلاتی هنگام عایق کاری ایجاد خواهند نمود.هنگام نصب و اجرای ایزوگام ،در صورتی که کولر های آبی در پشت بام قرار گرفته، توسط اکیپ نصب کننده ایزوگام جابجا خواهند شد.اما کولر های گازی به دلیل هزینه بالا و امکان نشتی گاز مایع هنگام جابجایی، ممکن است لوله های برنجی خمیده شوند و باعث نشتی گاز مایع موجود در کولر شود‌.

پس بهتر است لوله های برنجی و برق کولر توسط تاسیساتی ساختمان جدا شوند.که هنگام عایقکاری بام آسیبی به اسپیلیت ها نرسد.

در کولر های آبی بدلیل اینکه حجم زیادی آب داخل محفظه قرار دارد و باعث سنگینی و فشار به ایزوگام می‌شود بهترین راه این است که زیر پایه های کولر های آبی تیکه های ایزوگام مربعی شکل به اندازه ۳۰×۳۰ سانتی متر برش داده شود و موزائیک یا سنگ روی آن و سپس زیر پایه ها قرار داده شوند.این کار باعث می‌شود که فشار هر پایه روی سطح پخش شود و آسیبی به ایزوگام و کولر نرسد.اما نصب برق و پارچه برزنتی نیاز به نصاب متخصص دارد که توسط کارفرما یا مشتری نسبت به هماهنگی جهت نصب مجدد اقدام خواهد شد.یا در صورت هماهنگی با این مجموعه شامل هزینه اندکس خواهد شد.

دلایل اختلاف قیمت ایزوگام چیست؟

قیمت نصب و اجرای ایزوگام برای تمامی عایق ها یکسان می باشد. اختلاف قیمت ایزوگام با نصب صرفأ بستگی به نوع عایق رطوبتی و کارخانه سازنده دارد .

هرچه جنس مرغوب تر، برند معروف تر ، گارانتی و بیمه معتبر تر باشد پس قطعأ قیمت بالاتر خواهد بود.

حتماً از نمایندگی های مجاز جهت قیمت و یا نصب ایزوگام اقدام گردد.

زمان نصب

زمان مناسب برای اجرا و نصب ایزوگام فصول گرمتر سال خواهد بود.اما در فصل پاییز بدلیل نزدیکی به فصل بارش حجم تقاضا بیشتر از فصول دیگر خواهد بود.

از زمانی که تصمیم به اجرا و یا نصب عایق رطوبتی گرفتید، بهتر است جهت هماهنگی با کارشناس جهت بازدید و برآورد هزینه با شرکت هماهنگ گردد و تاریخ روز نصب مشخص گردد.

جهت اقدام به نصب حتما چند روز قبل تر نسبت به هماهنگی اقدام نمائید.

تعهد اخلاقی در نصب

آماده ایم تا به هر گونه نظرات و پیشنهادات شما عزیزان چه قبل و چه بعد از نصب محترمانه پاسخگو باشیم تا اعتماد بیشتری توسط مشتريان عزيز را به خود جلب نمائیم.

تعهد اخلاقی اولین و مهمترین فاکتور شرکت نصب کننده ایزوگام می باشد.

قیمت نصب ایزوگام

روي قيمت ايزوگام كليك كنيد تا از قیمت های روز ایزوگام مطلع گردید.

پیشنهاد ما به شما

اجرا و نصب بهترین انتخاب ایزوگام در سال 1403

قیمت ایزوگام سال ۱۴۰۳

قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۳ :آخرین تحولات بازار ایزوگام و راهنمای هوشمندانه ایزوگام یکی از …