قیمت یک رول ایزوگام و انواع مختلف آن
قیمت رول ایزوگام بستگی به نوع ضخامت ، چسیندگی و شرکت تولیدی آن متفاوت است

قیمت رول ایزوگام

4.2/5 - (10 امتیاز)
رول ایزوگام
رول ایزوگام

قبل از اینکه شروع به توضیحات قیمت یک رول ایزوگام کنیم ابتدا اطلاعاتی راجع به مشخصات عایق را در اختیارتان قرار میدهیم.

ابعاد یک رول ایزوگام

یک رول ایزوگام ۱۰ متر مربع می باشد که ۱ متر عرض و ۱۰ متر طول دارد.که این ابعاد استاندارد و تمامی کارخانه های تولید کننده را شامل می شود.و در صد تلورانس طول ابعاد ۰٫۰۵+-می باشد.

ضخامت یک رول ایزوگام

ضخامت ایزوگام های استاندارد دولایه ۴ میلیمتر می باشددر واقع روی لیبل یا برچسب حداقل ۳٫۵ میلیمتر درج شده است.ایزوگام های تک لایه حدود ۳ میلیمتر می باشد و در بعضی موارد ، ضخامت به درخواست مشتری ۵ میلیمتر تولید خواهد شد.

وزن رول

وزن رول در یک متر مربع طبق استاندارد ملی ایران ۴ کیلوگرم می باشد وزن یک رول ایزوگام حدود ۴۰ کیلو گرم می باشد . و با تغییر ضخامت ایزوگام تغییر میکند.در ایزوگام های تک لایه با ضخامت ۳ میلیمتر این وزن حتی به ۳۰ کیلوگرم کاهش پیدا می کند.

در برخی موارد خاص طبق سفارش مشتری وزن رول تا ۵۰ کیلوگرم افزایش می یابد.

رولهای ایزوگام معمولا ظاهری شبیه به هم دارند با وجود توضیحات فوق کیفیت ، الیاف مصنوعی داخلی عایق و چسب و ماندگاری عایق بسیار مهم است که از حیطه توضیحات تئوری خارج است و نیاز به دانشی تجربی خواهد بود.

اکنون با داشتن دانش تئوری مختصر و کوتاهی راجع به یک رول ایزوگام یا عایق پیش ساخته بام به قیمت آن خواهیم پرداخت.

سربام پوش مسیر

قیمت رول ایزوگام

نوسانات بازار بورس تاثیر بسزایی روی قیمت قیر دارد . و چون بیشترین حجم و مواد تشکیل دهنده یک رول ایزوگام قیر می باشد پس بازار جهانی قیر روی قیمت یک رول ایزوگام تاثیر مستقیم دارد.

حدود قیمت ایزوگام برای عایق های دولایه بین ۲۵۰ هزار تومان تا ۳۴۰ هزار تومان و برای نوع خاص تا ۳۸۰ هزار تومان متفاوت است.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر روی لیست قیمت ایزوگام کلیک نمائید.

پیشنهاد ما به شما

قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

قیمت قیر گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای شمالی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید .اجرای قیرگونی دولایه ،سه لایه در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان