نمونه ای از اجرای ایزوگام در غرب تهران ، خیابان پیامبر شرقی خیابان سلمان فارسی در تاریخ 02/05/94 نصب شده توسط اکیپ سربام پوش مسیر که نمونه ای از عکس های آن را در ادامه مطلب مشاهده میکنید

ایزوگام پشت بام

5/5 - (1 امتیاز)

ایزوگام پشت بام

اجرای ایزوگام پشت بام و عایق کردن سطوح مختلف با پوشش مقاوم و سبک زیر نظر عایق کاران مجرب با شیوه نوین با به کارگیری بهترین نوع ایزوگام های دلیجان و تهران با ضمانت و بیمه ۱۰ ساله و معتبر در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران پذیرفته می‌شود.

نصب و اجرای ایزوگام پشت بام و … در حومه تهران از قبیل ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، گیلاوند،آبسرد ، اجرای ایزوگام در کرج ، و حومه از جمله مالدیک ، محمد شهر ، گلشهر و …و همچنین اجرای ایزوگام استخر در مناطق نامبرده با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

ایزوگام دولایه :

به ایزوگامی گفته میشود که دولایه تیشو نخدار یا الیاف شیشه در لایه بندی آن استفاده شده‌است،فویل جهت محافظت از عایق در برابر نور مستقیم خورشید و مواد پلیمری ،که چسبندگی عایق و مهمترین بخش عایق است جزء لایه بندی محسوب نمیگردد.

ایزوگام تک لایه :

به ایزوگامی گفته میشود که از یک لایه تیشو استفاده شده باشد.

این نوع عایق مناسب برای دیوار ، پی و مواردی از این قبیل عایقبندی است ،جهت ایزوگام پشت بام بهتر است که عایق دو لایه نصب شود.

ایزوگام استاندارد:

به ایزوگامی گفته می شود که تمام استانداردهای آن رعایت شده باشد ، از جمله ،نوع الیاف،نوع فویل، وزن ، حجم ، ضخامت ، چسبندگی، انعطاف پذیری ، کشندگی افقی و عمودی ،عمر مفید

ایزوگام های زیادی در کشور از جمله در دلیجان و سایر نقاط کشور تولید میگردد که اغلب استاندارد می باشند.

متاسفانه نظارت کمی روی کارخانجات تولیدی ایزوگام وجود دارد، بعد از دریافت علامت استاندارد اجباری از موسسه استاندارد ملی ،کیفیت کاهش میابد.

البته تولیدکنندگان محترمی هستند که تمامی استانداردهای ملی و تجهیزات پیشرفته را در تولید ایزوگام به کار گرفته اند و کیفیت را فدای قیمت نکرده اند.

این امر باعث حتی فروش بیشتر و خوش نام بودن محصول در طول سالیان دراز شده است.

انتخاب عایق و نصاب جهت عایق بندی بام

به دلیل فراوانی شرکت های تولید کننده قیر و ایزوگام و عایقبندی بام در مقابل رطوبت اولین قدم انتخاب نوع محصول است .

دومین قدم و مهمترین قدم انتخاب شرکت و نصاب ایزوگام است که مجری باید تمامی موارد از جمله نوع جنس،زیرسازی ،دیواره های جان پناه بام ،تجهیزات  سرمایشی و گرمایشی روی بام ،سیم کشی ها ،آنتن و… را در نظر بگیرد تا در هنگام ایزوگام پشت بام خسارتی به ساختمان وارد نشود.

با سربام پوش با خونتو بپوش

پیشنهاد ما به شما

اجرا و نصب بهترین انتخاب ایزوگام در سال 1403

قیمت ایزوگام سال ۱۴۰۳

قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۳ :آخرین تحولات بازار ایزوگام و راهنمای هوشمندانه ایزوگام یکی از …