ایزوگام بیست بیست سه لایه محصولی از شرکت قیر مهر پارسیان
ایزوگام بیست بیست با بهترین کیفیت و ضخامت 4.5 میلیمتر و وزن 45 کیلوگرمی با چسبندگی بالا

قیمت ایزوگام بیست بیست (سه لایه)

4.5/5 - (46 امتیاز)

قیمت ایزوگام بیست بیست

قیمت ایزوگام بیست بیست سه لایه در تهران هر رول ۱۰ متری فویلدار (نانو) ۸۹۰۰۰۰ تومان و ساده ۸۵۰۰۰۰ تومان می باشد.برای اطلاع از قیمت انواع ایزوگام اینجا را کلیک کنید.

مقدمه

در ابتدای تولید ایزوگام حدود سال ۱۳۶۷ کارخانجات عایق رطوبتی بسیار اندک بود و رفته رفته قیرگونی و آسفالت(جهت عایقکاری) جای خود را به ایزوگام داد.

اولین کارخانه ایزوگام در شیراز و سپس در دلیجان شروع به فعالیت نمودند .اما عایقی که در دلیجان تولید شده بود بیشتر خودنمایی کرده بود.اکنون تعداد شرکت های تولیدی ایزوگام در دلیجان افزایش یافته است.امروزه در اقصی نقاط کشور و همچنین در استان تهران کارخانه های تولیدی ایزوگام بسیار شده است، که انتخاب را برای مشتریان محترم ،چالش برانگیز و سخت کرده است.ایزوگام بیست بیست دارای ویژگی هایی است که کارفرمایان ،مهندسان ساختمان می‌توانند با مقایسه این عایق با دیگر محصولات پیش ساخته و با آزمایشات ساده به کیفیت بالای این عایق پی ببرند که در انتها مختصراً بیان و در عمل اثبات خواهد شد.

در این نوشتار برخی از ویژگی های این عایق شرح داده خواهد شد.

کیفیت یا برند؟

برخی شرکت های تولیدی ایزوگام در کشور وجود دارند که در ابتدای تولید با حداکثر قدرت و کیفیت، عایق رطوبتی پیش ساخته تولید می نمودند .اما رفته رفته ضخامت ،وزن و چسبندگی عایق کاهش محسوس پیدا کرده است. مهر پارسیان به هدف جلب رضایت مشتریان،ضخامت عایق را حتی نسبت به ابتدای تولید عایق رطوبتی پیش ساخته افزایش داده است، و با نام تجاری ایزوگام بیست بیست، روانه بازار نموده است.

شرکت قیر مهر پارسیان کارخانه قدیمی تولید کننده قیر است که خط تولید ایزوگام بیست بیست را با شعار کیفیت بالا ، سود پایین ، فروش بالا برای همیشه ،راه اندازی نموده است.

به کار گیری تکنولوژی پیشرفته روز دنیا زیر نظر اساتید و مهندسان با تجربه این شرکت و با آزمون های متعدد ،عایقی به ارمغان آورده اند که بیشترین ماندگاری از بین صدها برند عایق های رطوبتی را داشته باشد.

مدیران این مجموعه معتقدند که محبوبیت و تبدیل به برند شدن در سطح ایران و جهان چیزی نیست جزء حفظ کیفیت محصول و خدمت به همنوعان خود.

ویژگی های ایزوگام بیست بیست سه لایه

اولین ویژگی ایزوگام برند بیست بیست که نسبت به دیگر رقبای عایق پیش ساخته،برتری ایجاد نموده است ، سه لایه بودن این عایق است.

سه لایه الیاف نبافته محکم و آغشته به قیر پلیمری این عایق را در برابر قرار گرفتن اشیاء و اجسام سنگین روی عایق بعد از نصب ،طول عمر ، عدم نفوذ رطوبت و …، مقاوم نموده است.

ویژگی دوم ایزوگام بیست بیست استحکام فویل این عایق است ،فویل قوی نانو ،علاوه بر اینکه ،عایق را در برابر اشعه خورشید مقاوم ساخته است ، از این عایق نیز میتوان به عنوان عایق حرارتی مورد استفاده قرار داد.ضریب انتقال حرارت پایین مانع از انتقال سرما و گرما به روی سقف خواهد شد.و از هدر رفت انرژی در سقف تا ۴۰ درصد جلوگیری خواهد نمود.

ویژگی سوم ایزوگام بیست بیست ، ضخامت ۴٫۵ میلیمتر این عایق می باشد .اداره ملی استاندارد ایران حداقل ضخامت ۳٫۵ میلیمتر را ملاک تولید قرار داده است که اکثر تولید کنندگان عایق رطوبتی همان ۳٫۵ میلیمتر حتی پایینتر از این معیار را نیز در دستور کار خود قرار داده اند.اما عایق بیست بیست دارای ضخامت بالاتری نسبت به استاندارد و اکثریت برندهای ایزوگام می باشد که ماندگاری عایق را، به مدت طولانی بهمراه دارد که کیفیت همیشگی است.

ویژگی چهارم ایزوگام بیست بیست وزن بالاتر از ۴۵ کیلوگرم است که این وزن با درصد بیشتر قیر پلیمری تولید شده شرکت قیر مهر پارسیان تامین میشود که از ویژگی های منحصر به فرد این ایزوگام است.

ویژگی پنجم چسبندگی بالای این عایق است که برای گزینه هایی چون سنگ ،موزاییک ، بتن و … ماندگاری بسیار بالایی روی سطح ایجاد خواهد کرد.

ویژگی ششم ایزوگام بیست بیست، قیمت مناسب نسبت به تمامی شرکت های تولیدی ایزوگام ها در مقابل متریال باکیفیت و ویژگی های برتر این محصول می باشد.

بسته بندی عایق بیست بیست

جهت جلوگیری از جعل ایزوگام بیست بیست ، شرکت مهر پارسیان بسته بندی ها را شیرینگ شده به بازار روانه می کند تا از تقلب افراد سودجو جلوگیری شود.

موارد مصرف و قیمت ایزوگام ساده

ایزوگام ساده بیست بیست دارای سه لایه الیاف نبافته با کیفیت و دو رو نایلکس است که در مواردی چون بدنه دیوار ،ایزوگام سرویس بهداشتی ،حمام ،پشت بام ،پی ساختمان و آبندی استخر و …کاربرد دارد. قیمت عایق ساده بیست بیست هم اکنون در نمایندگی سربام پوش مسیر به قیمت هر متر ۸۵۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

موارد مصرف و قیمت ایزوگام فویلدار

عایق رطوبتی پیش ساخته فویلدار علاوه بر سه لایه الیاف مقاوم آغشته به قیر پلیمری چسبناک دارای روکش آلمینیومی نانو با ماندگاری بالاست و در مواردی چون بام ، استخر و مواردی که عایق در معرض دید قرار میگیرد، مناسب است.

کیفیت این محصول و همچنین پوشش فویل نسبت به برندهای معتبر بازار بسیار با دوام و ماندگار است.

قیمت ایزوگام فویلدار بیست بیست هر متر مربع ۸۹۰۰۰ تومان است.

نصب ایزوگام بیست بیست

دقت شود نصب این عایق توسط افراد آموزش دیده و مجرب و طبق استاندارد ۳۸۷۷ و آموزش دیده دارای مدرک فنی حرفه ای انجام شود به طوری که همپوشانی ها (overlab)طبق استاندارد انجام شود ،حرارت به تمامی نقاط ایزوگام بیست بیست به گونه ای گرفته شود تا حداکثر ماندگاری عایق حفظ شود. توصیه می شود از نمایندگی های مجاز این عایق جهت نصب یا اجرای عایق استفاده شود .

ضمانت نامه و بیمه نامه ایزوگام بیست بیست

ایزوگام بیست بیست دارای ۱۰۰ ماه گارانتی و ۵ سال بیمه نامه کارخانه و ۱۰ سال ضمانت سربام پوش مسیر می باشد .ضمانت نامه بایستی ممهور به مهر و امضای نمایندگی باشد.

ضمانت نامه و بیمه دارای دو برگ می باشد که برگ اول به نمایندگی و برگ دوم به کارفرما (مشتری)تعلق میگیرد و در صورت هرگونه کم و کاستی احتمالی می توانید با شماره تلفن های نمایندگی یا کارخانه تماس حاصل فرمایید.

تست سرمایشی عایق

نمونه ای ده در ده سانتی متری از عایق بیست بیست را در فریزر یخچال بگذارید بعداز دو ساعت نمونه را بردارید و در زاویه ۹۰ درجه خم و راست کنید ، عایق با کیفیت باید دوام کافی داشته باشد و به راحتی شکسته نشود .

تست مواد پلیمری روی خروجی یا output layer

تکه بیست سانتی متری از ایزوگام بیست بیست را از روی رول برش دهید ،زیر لایه یا خروجی عایق را با فندک یا اجاق گرم کنید قبل از اینکه مواد پلیمری شروع به چکه کند روی انواع سطوح، از جمله سطح سیمانی ،موزائیکی و … بچسبانید و بعد از خنک شدن اقدام به کندن از روی سطوح نمائید با این کار میتوانید به قدرت چسبندگی و پلیمری بودن عایق پی ببرید.

آزمایش لایه مخفی یا Hidden layer

تنها راه اطلاع از لایه میانی عایق بیست بیست که همان بستر عایق محسوب می‌شود تنها با استفاده از تجزیه عایق قابل روئیت می‌باشد.نمونه ای ده سانتی متری از عایق را در محلول بنزین یا تینر به مدت نیم تا یک ساعت حل کنید لایه بندی یا Hidden layer را میتوانید مشاهده کنید.

این آزمایشات ساده را میتوانید روی چندین برند مختلف انجام دهید و به کیفیت انواع عایق واقف شوید.

انتخابی بیست ،آسوده خاطر با ایزوگام بیست بیست

پیشنهاد ما به شما

قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

قیمت قیر گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای شمالی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید .اجرای قیرگونی دولایه ،سه لایه در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان