قیمت ایزوگام در شمال شرق تهران
اایزوگام و قیرگونی در سوهانک

ایزوگام و قیرگونی در سوهانک

5/5 - (1 امتیاز)

ایزوگام و قیرگونی در سوهانک

نصب و فروش ایزوگام و قیرگونی در سوهانک ،کاشانک،شهرک محلاتی ، شهرک ابوذر ، شهرک قائم، شهرک نفت اجرا میگردد.

مناطق نامبرده جهت اجرا و نصب ایزوگام از تخفیفات ویژه ای برخوردار هستند، اجرا و نصب انواع ایزوگام دلیجان با تخفیفات ویژه و اجرا در اسرع وقت بازدید و کارشناسی از تمامی مناطق نامبرده رایگان می باشد، برای اطلاع از قیمت های ایزوگام با نصب و بدون نصب اینجا را کلیک کنید.

فروش ایزوگام در تمامی محله های شمال شرقی تهران از جمله سوهانک و مناطق نامبرده از تخفیف ویژه ای برخوردار خواهند بود.

عایق رطوبتی ایزوگام دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه معتبر ایزو میباشد، وزن رول ۴۱ کیلو و از نوع دولایه صادراتی جهت بام و سرویسهای بهداشتی مناسب میباشد.

انتخاب نوع عایق جهت اجرا و نصب در مناطق شمیرانات از جمله بخش سوهانک به دلیل اقلیم آب و هوایی سردتر نسبت به تمامی مناطق تهران از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.

نوع عایق رطوبتی باید از چسبندگی بسار بالایی برخوردار باشد تا سرما به عمق عایق نفوذ پیدا نکند که باعث جدا شدن از روی سطح نگردد.نوع عایقی که از چسبندگی بسار بالایی برخوردار می باشد از نوع پلیمری پلاستیکی می باشد که باید به این نکته دقت نمود.

ساختمان ها و پروژه های در دست ساخت در محلات سوهانک جهت عایق بندی سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه و تراسها میتوانند از عایق سنتی قیرگونی استفاده کنند که بهترین عایق برای آبندی میباشد و از ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به عایق سفید برخوردار است.

قیمت قیرگونی بدلیل افزایش نرخ قیر معمولا دو برابر ایزوگام محاسبه میشود.

ساختمانهایی که قبلا چند بار عایق شده اند و بام بسیار سنگین شده است نیاز به برش و کندن عایق های قدیمی با دستگاه کاتر دارند تا از هرگونه ضربه و خسارت به ساختمان جلوگیری شود.

سربام پوش با سابقه در زمینه برش و کندن عایق قدیمی آمادگی خود را جهت اجرا و نصب عایق رطوبتی ایزوگام و قیرگونی در سوهانک و تمامی مناطق شمال شرق تهران اعلام میدارد.

پیشنهاد ما به شما

قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

قیمت قیر گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای شمالی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید .اجرای قیرگونی دولایه ،سه لایه در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان