ایزوگام برند امید گستر دلیجان
قیمت روز ایزوگام امید گستر دلیجان سه لایه محصولی از شرکت قیر مهر پارسیان

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان سه لایه

4.4/5 - (51 امتیاز)

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان سه لایه:

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان سه لایه ساده متر مربع ۶۷ هزار تومان و فویلدار با فویل نانو ۷۱ هزار تومان می باشد.جهت اطلاع از سایر محصولات روی قیمت ایزوگام کلیک نمایید.

مختصری راجع به انواع ایزوگام:

از ابتدای تولید ایزوگام در کشور تا کنون برندهای زیادی از جمله ایزوگام امید گستر دلیجان سه لایه به بازار با قیمت های متفاوت عرضه شده است.

ابتدای تولید ایزوگام نوع تک لایه و دولایه بدون فویل یا ساده در بازار وجود داشت، سپس با گذشت زمان نوع ایزوگام فویلدار اضافه شد. و تعداد کارخانه های ایزوگام بیشتر و بیشتر گردید.

افزایش کارخانجات عایقهای رطوبتی و رقابت در این بازار دلیلی شده تا برخی از شرکت های تولیدی،کیفیت را فدای ارزانی کنند.

در شهرستان دلیجان تعداد کارخانه ها اندک شمار بود همین امر باعث شده بود که افراد ،به برند ایزوگام دقت نمی کردند.فقط شهرستان تولیدی عایق رطوبتی را نام می بردند مثلا (ایزوگام دلیجان) .اکنون بیش از ۴۰۰ کارخانه در شهرستان دلیجان، ایزوگام تولید می‌کنند.

افزایش برندهای متفاوت در ایران، انتخاب را برای مشتریان بسیار دشوار نموده است.

مهمترین مزیت ایزوگام نسبت به قیرگونی و آسفالت وزن سبک آن است.اداره ملی استاندارد ایران وزن حداقل ۳۷ کیلوگرم و ضخامت ۳٫۵ میلیمتر را برای هر رول ایزوگام در نظر گرفته است.

البته کارخانه های تولیدی عایق رطوبتی در کشور وجود دارند که ضخامت را تا ۵ میلیمتر و وزن رول را تا ۵۰ کیلوگرم افزایش داده اند که افزایش ضخامت ، ملاک کیفیت و ازدیاد قیمت رول ۱۰ متری ایزوگام نیست.

افزایش وزن و ضخامت ایزوگام می تواند به دلیل ترکیبات نامتعارف نظیر خاک و ضایعات پلاستیک و … باشد که کیفیت را بشدت کاهش خواهد داد.خوشبختانه ایزوگام امید گستر دلیجان از این امر مستثنی است. ملاک عایق با کیفیت، محکم بودن الیاف و چسبندگی بالا روی سطوح مختلف است. البته ضخامت و وزن نبایستی زیر معیار اداره استاندارد باشد.

تولید کننده ایزوگام امید گستر دلیجان:

شرکت قیر مهر پارسیان کارخانه قدیمی تولید کننده قیر در کشور است که حدود یک دهه است شروع به تولید عایق پیش ساخته رطوبتی یا ایزوگام نموده است.ایزوگام امید گستر دلیجان زیر نظر کارشناسان و مدیران مجرب این شرکت با آزمایش های گوناگون در سطح جهانی،محصول با کیفیت با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف ایران تولید نموده اند.از محصولات این شرکت میتوان ایزوگام بیست بیست ، طلوع شمس ،هایپرگام و ایزوگام امید گستر دلیجان را نام برد.

انواع ایزوگام امید گستر دلیجان:

اکثر کارخانجات ایزوگام در ایران جنس دولایه تولید می‌کنند.منظور از دو لایه بودن ،دو لایه الیاف مصنوعی در عایق به کار رفته شده است که هر لایه برای جلوگیری از نفوذ آب به قیر آغشته شده است.ایزوگام امید گستر دلیجان دارای دو نوع ساده و فویلدار است که هر دو نوع این عایق دارای ۳ لایه الیاف محکم و قیر با کیفیت پلیمری بدون ترکیبات اضافه و قیمت مناسب می باشد.

یک لایه الیاف بیشتر و قیر پلیمری این محصول را نسبت به دیگر رقبای خود متمایز کرده است که ماندگاری و طول عمر عایق را به همراه دارد.

دقت شود فوئل جزء لایه اصلی محسوب نمی‌شود.در واقع جنبه محافظت از اشعه ماوراء بنفش و زیبایی را دارد.

کیفیت قیر پلیمری و الیاف عایق:

بدلیل اینکه شرکت مهر پارسیان، خود تولید کننده قیر در ایران و بوس کالا است و قیر مربوط به محصولات پیش ساخته خود را تامین می کند، برگ برنده ای نسبت به دیگر کارخانه های ایزوگام است، که قیر مصرفی خود را از شرکت‌های دیگر حتی مهر پارسیان، تامین می کنند.

الیاف استفاده شده در ایزوگام امید گستر دلیجان، محصول وارداتی این شرکت است.از نوع نبافته، با دوام و مقاوم می‌باشد و با نوع قیر پلیمری با کیفیت پوشش داده شده است.

برای اطلاع از قیمت قیر بر روی قیمت های قیر و ایزوگام کلیک کنید.

عایق پیش ساخته فویلدار :

برخی شرکت های تولیدی ایزوگام محصول فویلدار تولید می کنند اما بدلیل کیفیت بد ، پس از مدتی فویل ایزوگام در معرض گرما ، بارش تگرگ ، برف و باران قرار میگیرند و از سطح جدا می شوند.

یکی دیگر از دلایل از بین رفتن یا جدا شدن فویل از سطح عایق ،کیفیت نا مناسب و ترکیبات قیر اکسیده یا دمیده خواهد بود که متاسفانه بسیاری از کارخانجات، از این ترکیب برای تولید ایزوگام استفاده می‌کنند که باعث خشکی عایق و درنتیجه جدا شدن فوئل از ایزوگام خواهد شد.

جدا شدن فویل از ایزوگام میتواند باعث گرفتگی آبرو های بام شود و باعث خساراتی به ساختمان شود.

ایزوگام امید گستر دلیجان فویلدار، علاوه بر کیفت بالای مواد پلیمری، از آلومینیوم مرغوب و نانو با ماندگاری بسیار بالا استفاده می‌کند.که تا آخرین روز عمر ایزوگام همراه عایق خواهد ماند.

عایق پیش ساخته ساده:

ایزوگام امید گستر دلیجان ساده از دیگر محصول این شرکت است .جهت مواردی از جمله عایقکاری حمام ، سرویس، بدنه ، پی ساختمان ،بام و در مواردی که عایق زیر کار قرار گرفته می شود عایق سه لایه بدون فویل یا ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایندگی ایزوگام امید گستر دلیجان سه لایه:

نمایندگی ایزوگام امید گستر دلیجان و ایزوگام بیست بیست در تهرانپارس خیابان جشنواره واقع شده است برای خرید این محصول و یا نصب و اجرای ایزوگام می توانید با ما تماس بگیرید و یا حضوری به سربام پوش مسیر مراجعه نمایید.

این محصول دارای ۱۰۰ ماه ضمانت کارخانه می باشد.

نصب ایزوگام امید گستر دلیجان ۳ لایه:

طریقه نصب ایزوگام بایستی توسط نصاب مجرب و طبق استاندارد ۳۸۷۷ نصب گردد به گونه ای که حرارت به تمامی قسمتهای رول گرفته شود و همپوشانیها با دقت انجام شود.برای اجرای ایزوگام روی موزاییک، برند امیدگستر گزینه مناسبی است زیرا ترکیبات قیر پلیمری زیادی در عایق به کار رفته است که باعث عملکرد بهتری روی موزائیک و سنگ خواهد بود.

هر کجا بری سربام پوش مسیر تو مسیرته

پیشنهاد ما به شما

قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

قیمت قیر گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای شمالی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید .اجرای قیرگونی دولایه ،سه لایه در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان