راههای شناختن ایزوگام خوب
راههای شناختن ایزوگام خوب

راههای شناختن ایزوگام خوب

4.4/5 - (5 امتیاز)

راههای شناختن ایزوگام خوب

راههای شناختن ایزوگام خوب چگونه است؟چگونه می توان مرغوب بودن را تشخیص داد ، این سوال ذهن بسیاری از مشتریان یا افرادی که قصد انجام ایزولاسیون دارند را به خود مشغول کرده است.

در این مقاله قصد دارم تا راههای شناخت ایزوگام خوب را به افراد مبتدی آموزش دهم ، تجربه چندین ساله در این زمینه حکم می کند که هر جنس خوب معیارها یا شاخص هایی دارند که اکنون به آن می پردازم.

تشخیص ایزوگام خوب از روی بوی آن

هنگام خرید بینی خود را نزدیک عایق کنید سعی کنید پلاستیک روی ایزوگام را با ناخن به مقدار کمی خراش دهید.اگر بوی گازوئیل یا بوی بد یا شیمیایی نا خوشایند مثل نفت ، گازوئیل ،مازوت یا نفت کوره حس کردید جنس نامرغوب است.

سعی کنید این آزمایش را در بعد از قرار دادن عایق در معرض تابش خورشید انجام دهید.

ایزوگام یا عایق رطوبتی پیش ساخته دارای مواد پلیمری با کیفیت بویی تقریبا خوشایند یا اینکه بویی حس نمی شود در غیر این صورت نامرغوب تلقی میگردد.

یا اینکه هنگام ورود به انبار سر پوشیده ایزوگام بوی ناخوشایند حس نمودید به بی کیفیتی مواد چسباننده ایزوگام پی خواهید برد.

خم و راست کردن عایق

یکی دیگر از راههای شناختن ایزوگام خوب تست شکنندگی عایق است.

برای تشخیص بهترین نوع ایزوگام اگر با خم و راست کردن متوالی تیکه ۲۰ در ۲۰ سانتی متری ایزوگام در دمای پایین زیر ۱۰ درجه تا صفر درجه عایق ترک بردارد عایق بی کیفیت است.

ضخامت و وزن عایق

یکی دیگر از راههای شناخت عایق با کیفیت ضخامت عایق و وزن آن می باشد.با کولیس مهندسی ضخامت ایزوگام را اندازه بگیرید ، نباید کمتر از ۳٫۵ میلیمتر باشد.

وزن یک رول ۱۰ متری نباید کمتر از ۳۷ کیلوگرم باشد.

روشهای دیگری وجود دارد که اندکی تخصصی تر است که با گرفتن مشعل و ذوب کردن قیر یا مواد عایق ،بندکشی کردن با ماله مخصوص و یا انداختن ایزوگام داخل ظرف دارای تینر و یا بنزین به مدت ۲ ساعت برای تشخیص الیاف های داخل عایق که زمانبر خواهد بود.



پیشنهاد ما به شما

قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

قیمت قیر گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای شمالی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید .اجرای قیرگونی دولایه ،سه لایه در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان