قیمت عایق سفید بام
قیمت عایق سفید بام

قیمت عایق سفید بام

5/5 - (1 امتیاز)

قیمت عایق سفید بام

۱-قیمت عایق سفید بام  عایق سفید مسلح مکرر ( ایزوفلکس)
قیمت
عایق سفید بام مکرر، پوششی ضخیم ،مسلح و یکپارچه بوده که با خواص برتر جایگزین بسیار مناسب برای سایر عایق های سنتی مانند ایزوگام و آسفالت است.

قیمت عایق سفید بام

اجرای عایق سفید مسلح مکرر به صورت بهداشتی و بدون آلودگی زیست محیطی صورت پذیرفته و مقاومت در مقابل عوامل جوی و نور خورشید، دوام،انعطاف بالا، یکپارچگی و بدون درز بودن این نوع عایق و همچنین مقاومت در برابر سرما و گرما و یخ زدگی و ترک و نیز قدرت چسبندگی و قابلیت اجرا در شرایط گوناگون از دیگر ویژگی های خاص این محصول نسبت به عایق های سنتی می باشد.
قیمت عایق سفید بام در تهران و شهرستانها :
از جمله کاربری های این محصول می توان به ایزولاسیون بام منازل مسکونی، مدارس، اماکن عمومی، دیوارها، سقف های شیروانی و صنعتی، کارخانه ها، انبارها، ایزولاسیون سردخانه ها، محفظه های کولر، کانکس ها، ایزولاسیون گنبدها و سطوح شیب دار و همچنین ایزولاسیون سرویسهای بهداشتی، حمام، آشپزخانه و استخرهااشاره کرد.

۳- عایقهای واستر

عایقهای واستر گروه دیگری از محصولات این واحد می باشد ، که با خصوصیات برجسته شامل چسبندگی فوق العاده، انعطاف پذیری بسیار مطلوب و نفوذ ناپذیری عالی در مقابل آب و رطوبت ، بهترین انتخاب برای ایزولاسیون و آببندی سرویسهای بهداشتی ، حمام ،آشپزخانه و فونداسیون ساختمانها می باشد.این محصول جایگزین عایق های سنتی مانندقیرگونی و ایزوگام بوده که با توجه به ویژگیهای برجسته شامل یکپارچه و بدون درزبودن، اجرای آسان ، مقاومت فوق العاده در مقابل گرما و همچنین یخ زدگی و مقاومت عالی درمقابل ترک و شکست قادر است سطوح ساختمانی را که در معرض نشت آب هستند کاملاً آببند و واترپروف نماید.
واحد عایق سفید مکرر به زودی محصولات جدیدی را درسبد کالای خود خواهد داشت و آماده تحقیق و تولید محصولات مورد نیاز و درخواست شرکت های تولیدی و صنایع مختلف می باشد.

برای اطلاع از قیمت عایق سفید بام با ما تماس بگیرید

قیمت عایق سفید بام

پیشنهاد ما به شما

اجرا و نصب بهترین انتخاب ایزوگام در سال 1403

قیمت ایزوگام سال ۱۴۰۳

قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۳ :آخرین تحولات بازار ایزوگام و راهنمای هوشمندانه ایزوگام یکی از …