قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران ، فروش ویژه ایزوگام پشم شیشه ایران
قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران

4.7/5 - (8 امتیاز)

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران la4 با ضمانت

ایزوگام ساده la4

محصولات ایزوگام پشم شیشه ایران la4 تولیدی در واحد اشتهارد با ضخامت ۲ تا۵/۵ میلی متر متشکل از  یک لایه  یا  دو لایه حامل مستحکم بوده که با قیر پلیمری یکپارچه گردیده اند اولین کارخانه ایزوگام سهامی عام با قیمت بسیار مناسب نسبت به محصولات تولید عایق میکند.

لایه های حامل بر حسب کاربرد، از انواع تیشوی ۶۰ تا۱۲۰ گرم و پلی استر ترموباند یا سوزنی(نبافته) با ویژگی های متفاوت میباشد.

به منظور اصلاح قیر و خصوصیات فیزیکی آن از اصلاح کننده هایSBS,APP به همراه ترکیبات دیگر جهت ایجاد که با توجه به کیفیت قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران بسیار مناسب میباشد.

خواص مطلوب در محصول نهائی استفاده میگردد.

محصولات تولید حاوی (استایرن،بوتادین،استایرن) به ایزوگام نوع S  و محصولاتی که در ترکیب قیری آن ها از APP (اتکتیک پلی پروپیلن)  استفاده  شده به ایزوگام نوع A موسوم اند که قیمتهای متفاوتی دارند.

کاهش صدمات اشعه خورشید

به منظور کاهش آثار مخرب اشعه  UV آفتاب و  صدمات مکانیکی به محصول نصب شده و نسز جدایش کافی لایه های  رول قبل از نصب، از پوشش های  سنگ ر یزه ای پولکی(Slate flake)، سیلیس، پودر تالک یا فویل آلومینیوم استفاده شده است.

استحکام کششی بالا، پایداری حرارتی و انعطاف پذیری بسیار زیاد انواع  عایق رطوبتی ایزوگام،آنها را برای کلیه کاربری ها اعم از ساختمان ها و ابنیه های مختلف، تونل، استخر، پل و سرویس های بهداشتی،جهت عایق بندی رطوبتی، بصورت تک لایه و یا ترکیبی از لایه ها مناسب نموده  است.

پوشش کاری خطوط انتقال سیال جهت محافظت از خوردگی و پوسیدگی و در نتیجه خرابی ایزوگام در اثر عوامل جوی و رطوبت یا محیط های شیمیایی با استفاده از لایه مناسبی از محصولات پشم شیشه ایران la4، به خوبی میسر است.

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام فویلدار

ترکیبات این محصول شبیه به نوع ساده است با این تفاوت که لایه فویل به آن اضافه گردیده است.

اين عايق در كليه ي سطوح  قابل استفاده مي باشد.

وجود لايه ي  فويل آنرا  براي مصارفي كه در  مجاورت فرسايش محيطي از قبيل نور خورشيد قرار دارد مناسب نموده است.

برای اطلاع از قیمت رول ۱۰ متری ایزوگام پشم شیشه ایران نوع فویلدار میتوانید با ما در تماس باشید.

ایزوگام ماسه ای

ایزوگام ماسه ای
قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران نوع ماسه ای 

اصلاح فیزیکی در لایه آخر یا لایه روئین صورت گرفته است تفاوت با نوع ساده و فوئلدار در لایه انتهایی است که بجای نایلکس و فویل از ماسه های چسبیده و با استحکام بالا استفاده شده است 

قیمت این نوع ایزوگام که محصول پشم شیشه ایران می باشد بالاتر از نوع ساده و فویل دار است ،نصب و اجرای این نوع عایق کمی دشوار تر از انواع دیگر عایق است‌.

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران با قیمت مناسب با نصباب ماهر

ایزوگام سنگریزه ای

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران
قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران نوع سنگریزه ای

محصول دیگر شرکت پشم شیشه ایران نوع سنگریزه ای است که توسط سنگدانه های رنگی و بسیار زیبا با استحکام بالا جهت پل های عابر ،روف گاردن ،مکانهای تفریحی که نیاز به عایقبندی دارند مورد استفاده قرار میگیرد .این نوع عایق نرخ بالاتری با دیگر محصولات پشم شیشه ایران دارد.

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران ، قیمت نصب ایزوگام پشم شیشه ایران را از ما بخواهید

پیشنهاد ما به شما

ایزوگام بیست بیست سه لایه محصولی از شرکت قیر مهر پارسیان

قیمت ایزوگام بیست بیست (سه لایه)

قیمت ایزوگام بیست بیست قیمت ایزوگام بیست بیست سه لایه در تهران هر رول ۱۰ …