قیمت ایزوگام شرق ثبت ۶۷۳۶

قیمت ایزوگام شرق ثبت 6736
قیمت ایزوگام شرق ثبت 6736 فقط با نام ایزوگام شرق بشناسید .بدون پسوند و پیشوند فقط ایزوگام شرق

قیمت ایزوگام شرق ثبت ۶۷۳۶

ایزوگام شرق مشهد را فقط با نام ایزوگام شرق ثبت ۶۷۳۶ بشناسید ایزوگام کرمی با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان آماده عقد قرارداد با شرکت ها و نهادهای دولتی جهت اجرای ایزوگام با قیمت مناسب می‌باشد.

عایق دو لایه با روکش آلومینیوم مخصوص صادرات

تشکیل شده از یک لایه پلی استر و یک لایه تیشو که با قیر اندود شده و دارای پوشش آلومینیوم می باشد .

تک لایه با روکش آلومینیوم
تشکیل شده از یک لایه پلی استر اشباء شده از قیر که دارای پوشش آلومینیوم می باشد .

دارای بیمه نامه ایران و ضمانت ۱۰ ساله

ایزوگام شرق را باید با توجه به ثبت ۶۷۳۶ شناخت و با  پیامک از اصل بودن آن اطمینان خاطر پیدا کرد.

قیمت نوع تک لایه و دولایه ایزوگام شرق مشهد ثبت ۶۷۳۶ متفاوت است .

درباره شرکت ایزوگام شرق

گروه تولیدی ایزوگام شرق در سال ۱۳۶۹ با هدف تولید انواع عایق های رطوبتی مطابق با استانداردهای روز دنیا تاسیس گردید و از آغاز با تامین مواد اولیه مرغوب و رعایت کامل اصول کنترل کیفی و با بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان به هدف آسایش و اعتماد مصرف کنندگان متمرکز بوده است.
این شرکت توانسته است با استفاده از امکانات و پتانسیل های موجود بعنوان بزرگترین مجموعه تولیدی عایق رطوبتی در کشور، در رده بهترین نوع عایق های رطوبتی و تولید کننده در جهان قرار بگیرد.

جایگزین بسار مناسبی برای عایقهای سنتی قیرگونی و آسفالت بام که هزینه بسیار بالایی دارند خواهد بود.

اکنون افتخار می کنیم که پس از ربع قرن خوش نامی و افتخار اینک شما نیز نام ایزوگام شرق را به عنوان گزینه برتر میشناسید‌‌.

خریداران محترم می توانند با ارسال کد روی برچسب محصول خریداری شده خود به شماره پیامک این شرکت از اصل بودن این محصول خود اطمینان حاصل نمایند. شماره پیامک این شرکت عبارت است از :۳۰۰۰۸۰۴۰

عایق رطوبتی ایزوگام اصلاح شده با پلیمرهای پلاستیکی (BPP)

این محصول یک عایق رطوبتی پیش ساخته بر پایه قیراصلاح شده با پلیمرهای پلاستیکی است که با یک لایه فایبرگلاس تیشو (نمد الیاف شیشه) و یک لایه پلی استر نبافته مسلح شده است.
انواع :
عایق رطوبتی ایزوگام اصلاح شده با پلیمرهای پلاستیکی (BPP) در دو نوع ساده و با روکش فویل آلومینیوم تولید میگردد.
ایزوگام ساده در مواردی که روی عایق پس از نصب پوشش داده میشود مناسب است.
ایزوگام دارای روکش فویل آلومینیوم در مواردی که عایق بدون پوشش دیگر نصب میشود کاربرد داشته و فویل آلومینیوم ضمن زیبایی سطح کار باعث انعکاس اشعه UV خورشید و همچنین کاهش جذب گرما در سقف یا دیوار ساختمان میگردد.

کاربردها:
این محصول در عایقکاری رطوبتی کلیه سطوح ساختمانی شامل سقف های مسطح و شیب دار، دیوار، سرویس بهداشتی و آشپزخانه، پی ساختمان،عایق استخر و آب نما و … کاربرد دارد.

مزایا :

– مواد اولیه مصرفی در تولید این عایق در مجموعه ایزوگام شرق و با رعایت کلیه استانداردها تولید میگردد.
طول عمر ایزوگام و قابلیت اطمینان این محصول پس از سالها تولید در کارخانجات ایزوگام شرق و نصب در سراسر کشور اثبات شده است.
– در تولید این محصول ترکیبی از قیرهای نفتی و پلیمرهای پلاستیکی و سایر افزودنی ها که با فرمولاسیون خاص شرکت ایزوگام شرق طراحی شده است به کار می رود.
– این محصول برای مدت ۷ سال دارای بیمه نامه تضمین کیفیت بیمه ایران میباشد.

انبارش و نگهداری :
رول های ۱۰ متری عایق باید بصورت ایستاده و بر روی سطح صاف و هموار چیده شوند.
– در مقابل نور مستقیم آفتاب نگهداری نشود.

سطوح قابل نصب :
این محصول بر روی سطوح بتونی،شیروانی فلزی ، سنگ و آجر قابل نصب است.

نصب عایق :
برای اطلاع از روش نصب ، به استاندارد نصب ایزوگام رجوع کنید.

استاندارد :
این محصول بر اساس الزامات استاندارد تضمین کیفیت عایق رطوبتی به شماره ۱-۳۸۸۵ موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید میگردد.

احتیاط : در هنگام نصب عایق از تجهیزات ایمنی مانند کلاه ایمنی، دستکش و کمربند نگهدارنده استفاده کنید.
– پیش از نصب و اجرای ایزوگام از خشک بودن سطح کار و بتن سازه اطمینان حاصل کنید تا پس از نصب به علت خروج بخارات حاصل از تبخیر رطوبت، عایق از سطح کار جدا نشود.
– پس از نصب  عایق رطوبتی، در صورت ادامه عملیات ساختمانی باید سطح عایق پوشش داده شود تا از صدمه خوردن عایق پیشگیری شود.مشخصات فنی کالا

عنوان مشخصه مقدار
طول ۱۰±۰٫۱ m
عرض ۱±۰٫۰۱ m
وزن واحد سطح ۴٫۱±۰٫۲ mm
مقاومت كششي طولی براي عرض ۵ cm ۴۰ kgf
مقاومت كششي عرضی براي عرض ۵ cm ۳۰ kgf
درصد افزايش طول نسبي (طولی) ۲۵%
درصد افزايش طول نسبي (عرضی) ۲۵%
مقاومت پارگي طولی (حداقل) ۱۲ kgf
مقاومت پارگي عرضی (حداقل) ۱۲ kgf
انعطاف پذيري در سرما ۰ °C
ميزان پايداري حرارتی (حداقل) +۱۲۰ °C
ميزان نفوذ ناپذيري آب ۶۰ kPa

شرکت دیگر تولید کننده عایق رطوبتی از جمله ایزوگام نقره ای شرق در مشهد وجود دارد که ایزوگام اطمینان مشهد و استاندارد ملی ایران از محصولات تولیدی می باشد که از لحاظ کیفیت و قیمت با ایزوگام شرق مشهد ثبت ۶۷۳۶ متفاوتند.

برای قیمت ایزوگام شرق مشهد و قیمت انواع ایزوگام لطفا تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۰۷۵۳۷۹

قیمت ایزوگام بیست بیست (سه لایه)

ایزوگام بیست بیست سه لایه محصولی از شرکت قیر مهر پارسیان

قیمت ایزوگام بیست بیست قیمت ایزوگام بیست بیست سه لایه در تهران هر رول ۱۰ متری فویلدار (نانو) ۸۹۰۰۰۰ تومان و ساده ۸۵۰۰۰۰ تومان می باشد.برای اطلاع از قیمت انواع ایزوگام اینجا را کلیک کنید. مقدمه در ابتدای تولید ایزوگام حدود سال ۱۳۶۷ کارخانجات عایق رطوبتی بسیار اندک بود و رفته رفته قیرگونی و آسفالت(جهت عایقکاری) جای خود را به …

مطالعه بیشتر »

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان سه لایه

ایزوگام برند امید گستر دلیجان

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان سه لایه: قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان سه لایه ساده متر مربع ۶۷ هزار تومان و فویلدار با فویل نانو ۷۱ هزار تومان می باشد.جهت اطلاع از سایر محصولات روی قیمت ایزوگام کلیک نمایید. مختصری راجع به انواع ایزوگام: از ابتدای تولید ایزوگام در کشور تا کنون برندهای زیادی از جمله ایزوگام امید گستر دلیجان …

مطالعه بیشتر »

ایزوگام و عایقکاری بامهای موزائیک شده

تخریب موزاییک جهت ایزوگام

در صورتی که از پشتبام کمتر استفاده می شود و جزء مکانی برای استفاده از آنتن ها ، کولر ها و تجهیزات ساختمان است، میتوانیم روی موزاییک را ایزوگام نماییم البته قبل از اقدام به اینکار موارد مهمی را بایستی رعایت نماییم که در زیر به آن اشاره خواهم نمود. بدلیل صاف بودن سطح موزاییکی ،قبل از اقدام به اجرای ایزوگام ، بایستی از پرایمر یا قیر استفاده شود و سپس ایزوگام نصب شود.

مطالعه بیشتر »

عایق استخر

عایقکاری دوجزئی گزینه ای مناسب برای آبندی استخر ، سونا و جکوزی می باشد.

مطالعه بیشتر »

قیمت قیرگونی با مصالح

قیمت روز قیرگونی با مصالح و اجرتی با قیمت مناسب در تهران و حومه

همه ما با توجه به قدمت بالای قیر و گونی با آن آشنا هستیم ،می دانیم که قیرگونی و عایقکاری جزء مهمترین بخش های عمارت و ساختمان محسوب می شود.اگر بدنبال افراد خبره در زمینه عایق کردن محل مورد نظر خود هستید ،در این مقاله قصد دارم راجع به قیمت قیرگونی با مصالح و اجرای آن موارد مهمی را شرح …

مطالعه بیشتر »

قیمت گونی قیرگونی (چتایی)

قیمت انواع گونی قیرگونی

گونی نخی یا چتایی مناسب ترین نوع گونی جهت قیرگونی محسوب میشود .چتایی نوع بنگلادشی آن از نوع هندی و پاکستانی به دلیل کیفیت گیاه در کشور بنگلادش است.گونی درجه دو بهتر است به دلیل بافت های استاندارد مورد استفاده قرار بگیرد.

مطالعه بیشتر »

ایزوگام و قیرگونی در حکیمیه

نمایندگی ایزوگام در حکیمیه

دفتر نمایندگی ایزوگام و قیرگونی در حکیمیه خیابان نور جنب میدان میوه و تره بار نگارستان پلاک ۷۳ سربام پوش مسیر واقع شده است.هم محلیهای حکیمیه اگر قصد خرید ایزوگام ، قیر و گونی دارید بهترین قیمت و کیفیت را با ما تجربه کنید. عایق رطوبتی و اجرای آن عایقکاری یکی از مهمترین فعالیت ها محسوب می شود و نیاز …

مطالعه بیشتر »

قیمت ایزوگام سرویس بهداشتی

اجرا و نصب ایزوگام در سرویس بهداشتی و حمام

عایقکاری توالت و حمام موارد بسیار مهمی برای ایزوگام کردن سرویس بهداشتی وجود دارد که در این پست قصد دارم که به شرح مختصر و مفیدی از این موارد بپردازم. نکته مهم اینجاست که در ابتدای تولید ایزوگام، صرفاً جهت بام ساخته شده بود.حتی در اطلاعات روی لیبلها از عایق پیش ساخته بام استفاده شده بود.دقت کنید( عایق پیش ساخته …

مطالعه بیشتر »

قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی

قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی و حمام با بهترین کیفیت قیر و گونی توسط بهترین کادر اجرایی

عایق کاری در سرویس بهداشتی در اینجا ، مطالبی راجع به قیمت قیرگونی در سرویس بهداشتی ، حمام ، تراس و آشپزخانه شرح داده می شود. برای جلوگیری از ایجاد نم و رطوبت به طبقات زیر و دیواره های همجوار همواره از عایقکاری بخصوص قیر و گونی استفاده میشود. در مواردی دیده می شود با وجود اجرای عایقکاری در ساختمانهای …

مطالعه بیشتر »