قیمت ایزوگام در شرق تهران
قیمت ایزوگام در شرق تهران

قیمت ایزوگام در شرق تهران

5/5 - (271 امتیاز)

قیمت ایزوگام در شرق تهران

قیمت ایزوگام در شرق تهران ، فروش و نصب ایزوگام اصل دلیجان در مناطق شرق تهران ( رسالت ، پیروزی ، افسریه ،مشیریه ،مسعودیه اتوبان بعثت،بلوار پروین،خیابان دماوند،حکیمیه،سراج ،لویزان،فرجام، دلاوران ، تهرانپارس، اتوبان باقری ، فلکه اول ،دوم ، سوم و چهارم تهرانپارس ، بلوار ابوذر، خیابان استخر ، شهرک فرهنگیان،پاسداران ،میدان نوبنیاد،خیابان دولت،کلاهدوز ،دیباجی،اختیاریه،هروی )

مرغوب ترین نوع ایزوگام ، دارای استانداردهای معتبر و ضمانت بیمه ایران و ضمانتنامه کتبی شرکتی در شرق تهران ، کافیست با ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش و به آسانی در محل پروژه یا منزل برای شما اجرا (نصب) و یا تحویل می نماییم.

موارد استفاده ایزوگام

ایزوگام به علت سبکی و مقاومت زیاد به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل جهت موارد ذیل می‌باشد:

عایق پشت بام‌ها
سرویس های بهداشتی
پی ساختمان
استخرها
مخازن آب
تونل‌ها
کانال‌های آبیاری
عایق ایرانیت و شیروانی
سردخانه‌ها
سدها
پل‌های هوایی
باند فرودگاه
پارکینگ‌های طبقاتی
مرغداری‌ها
لوله‌های آب گاز، نفت
دامداری‌ها و غیره…
شما می توانید جهت مشاوره رایگان خرید ایزوگام در تمام نقاط شرق و غرب ، شمال و جنوب تهران  سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام درب منزل در سراسر ایران ، از بخش تماس با ما ، با ما تماس بگیرید.

همشهریان عزیزی در شرق تهران در صورت خرید از این شرکت ، و یا نصب ایزوگام در شرق تهران از ۱۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود

نوع کلی عایق ایزوگام

ایزوگام از دو نوع کلی تشکیل شده است

تک لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد.

دولایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف، استحکام بیشتری دارد.

ایزوگام چه تک‌لایه، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن باشد. اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت‌بام را ایزولاسیون کنید.در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم استفاده کنید. اگر قصدتان عایقکاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.

استاندارد هر عایق رطوبتی برای آب و هوای خاص کمابیش متفاوت است. اما تولیدات استاندارد و مطمئن‌تر برای اطلاع مصرف‌کننده با درج و چاپ نشانه‌گذاری‌هایی در فاصله هر یک یا دو متر روی رول عایق همراه شده‌ است. (راههای تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی)

از این موارد می‌توان به مقاومت در برابر اشعه فرابنفش، میزان انعطاف‌پذیری در سرمای ۱۰ـدرجه، میزان نفوذناپذیری آب و… اشاره کرد. برچسب عایق‌های استاندارد نیز باید شامل مشخصات تولیدکننده، تاریخ تولید، نوع عایق، علامت استاندارد و… باشد.

یک راه ساده برای تشخیص کیفیت:

هم محلی های شرق تهران دقت نمائید ،در ایزوگام های نامرغوب به جای استفاده از پلیمر یا قیر مرغوب پودرهای معدنی یا مواد غیرپلیمری به کار می‌رود و از همین رو نوع تقلبی آن بویی نامطبوع و مشابه گازوئیل صنعتی (مازوت) می‌دهد که قیمت آنرا به شدت کاهش میدهد.

اگر دست‌تان را بر قسمتی از لایه خارجی و بدون پوشش ایزوگام نامرغوب بکشید نیز ذرات و رنگدانه‌های سیاه به دست‌تان می‌چسبد. می‌توان یک تکه کوچک از عایق را برش داد و پس از دو ساعت نگهداری در فریزر، آن را تا زاویه حدود ۱۲۰ درجه خم کرد. اگر از ناحیة خم شده شکسته یا ترک بردارد، جنس ایزوگام خوب نیست و در غیر این صورت، مقاومت آن در برابر سرما و ترک مناسب است.

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

قیمت ایزوگام در شرق تهران

قیمت ایزوگام در شرق تهران ، نمایندگی مجاز  با بیش از ۲۰ سال تجربه در خدمت شما همشهریانی شرق تهران می باشد.

نمایندگی ایزوگام در غرب تهران

پیشنهاد ما به شما

قیمت قیر و گونی و ایزوگام در چالوس

قیمت قیر گونی و ایزوگام در چالوس و شهرهای شمالی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید .اجرای قیرگونی دولایه ،سه لایه در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان