قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 با 10 سال ضمانت

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت ۱۱۷

4.6/5 - (44 امتیاز)

تولید ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان کد ۱۱۷ در سال ۱۳۷۵ با ظرفيت توليد چهار ميليون متر مربع عايق رطوبتي بام ( ايزوگام ) تاسيس گرديد .
در اين راستا با استفاده از مجهز ترين آزمايشگاههاي بررسي و كنترل كيفيت و به كارگيري بهترين نوع مواد اوليه ، با همكاري كارشناسان مجرب اين رشته اين شركت توانسته است محصولات خود را با بهترين كيفيت مطابق با بهترين استانداردهاي روز به بازار عرضه نمايد.
شركت بام گستر در سال ۱۳۷۷ با توجه به نياز كشور اقدام به توليد دو محصول فيلم پلي اتيلن و پلي استر نموده و در سال ۱۳۸۰ با رساندن توليد خود به ظرفيت كامل موفق به دريافت نشان استاندارد ملي ايران و گواهينامه بين المللي ۲۰۰۰ :ISO 9001 گرديد .

هم اكنون اين شركت محصولات خود را با توجه به درخواست و سفارش مشتري با همكاري نمايندگي فروش و نصب،نه تنها در سطح كشور بلكه به کشورهای اطراف نيز عرضه مي نمايد .

ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت ۱۱۷ (پودری)

محصول دولایه پودری بام گستر دلیجان ۱۱۷ ،برای عایقکاری سرویسهای بهداشتی ، حمام ،تراس ،آبنما ،دیوار و عایقکاری سایر پروژه های ساختمانی و کشاورزی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت هر رول ده متری ایزوگام بام گستر دلیجان پودری ۷۶۰۰۰۰ تومان در نمایندگی تهران می باشد.

ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت ۱۱۷ (فویلدار)

این محصول علاوه بر دولایه الیاف مصنوعی و ترکیبات قیر پلیمری برای ماندگاری بیشتر عایق در معرض اشعه خورشید از یک لایه فویل آلومینیومی استفاده نموده است .که جهت عایقکاری بام و دیوار و … مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت رول این عایق ۸۱۰۰۰۰ تومان در تهران عرضه می گردد.

برای اطلاع از قیمت سایر محصولات روی رول ۱۰ متری ایزوگام کلیک نمائید.

تست چسبندگی عایق

بسیاری از مهندسان ساختمانی برای بکارگیری متریال با کیفیت جهت عایقکاری پروژه های ساختمانی ، آزمایشات ساده ای را برای تشخیص بهترین نوع ایزوگام انجام می دهند. تست چسبندگی عایق ، تست سرمایشی عایق ، تست الیاف را میتوان به راحتی روی هر عایق رطوبتی انجام داد.

ایزوگام بام گستر دلیجان در هر پارت تولید ،با مجهزترین دستگاه ها، اقدام به آزمایشات کنترل کیفیت روی عایق می نماید که مصرف کنندگان این عایق بتوانند با آسودگی خاطر خرید نمایند.

شرکت های تولید کننده ایزوگام در کشور وجود دارند که رقیب قدرتمند شرکت بام گستر دلیجان هستند از جمله میتوان ایزوگام پشم شیشه ایران ، شرکت مهر پارسیان تولید کننده ایزوگام بیست بیست سه لایه و …را نام برد.

جلوگیری از سوء استفاده سودجویان

شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان کد ۱۱۷ برای جلو گیری از سوء استفاده افراد سودجو از نام و قیمت محصولات شرکت و برای رعایت حقوق مصرف کنندگان اقدام به راه اندازی سامانه تشخیص محصولات اصل شرکت کرده است.

از اینرو شرکت بام گستر اقدام به الصاق کد رهگیری بر روی همه محصولات خود کرده است.

مصرف کنندگان میتوانند با درج کد مربوطه در سامانه از اصل بودن محصول خود اطمینان حاصل کنند.

در ضمن شما مصرف کنندگان محترم می توانید از این پس کد مربوطه را به شماره ۳۰۰۰۲۸۹۶۲۴۷۱۶۰ پیامک کرده و از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

قیمت این عایق در کلیه نمایندگی های تهران نیز به قیمت مصوب کارخانه به فروش می رسد.

فروش ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت ۱۱۷ جزء یکی از پر فروشترین کارخانه ها در کل کشور می باشد .با ۴ خط تولید تمام اتوماتیک به صورت شبانه روزی اقدام به تولید محصول با کیفیت با طول عمر بالا نموده است.و به سرتاسر کشور عزیزمان محصول ارسال می گردد.

جهت خرید این محصول در تهران با سربام پوش مسیر تماس حاصل نمائید.

ضمانت نامه و بیمه نامه ایزوگام بام گستر دلیجان ۱۱۷

ضمانت نامه این محصول در دوبرگ تنظیم شده است که بعد از اجرای عایق با مشخص شدن ایزوگام مصرفی جهت پشت بام به کارفرما تقدیم خواهد شد.ضمانت نامه فقط شرکت نصب کننده موظف است به کارفرما بعد از نصب و اجرا تحویل نماید.

بیمه نامه ۵ ساله ایزوگام بام گستر دلیجان در سه نسخه آماده شده است.که برگه سبز به مشتری ،آبی جهت ارسال به بیمه ایران و برگه سیاه نزد نماینده اجرایی ایزوگام ضبط خواهد شد.

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت ۱۱۷

هم اکنون ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت ۱۱۷ ساده با قیمت ۷۶۰۰۰ تومان و فویلدار با قیمت ۸۱۰۰۰ در نمایندگی سربام پوش مسیر در تهران به فروش می رسد.جهت خرید این محصول می توانید با ما در تماس باشید برای اطلاع از نرخ سایر محصولات روی قیمت روز ایزوگام کلید کنید.

نصب ایزوگام بامگستر دلیجان

نصب ایزوگام بامگستر ،طبق استاندارد ملی ایران و توسط نمایندگی سربام پوش مسیر در تهران و با کادر مجرب با سابقه ۲۵ ساله اجرا خواهد شد.

مشتریان محترمی که قصد اجرای ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت ۱۱۷ در تهران و حومه را دارید لطفاً با ما تماس بگیرید.

با سربام پوش مسیر مسیرتو گم نکن

پیشنهاد ما به شما

عایق استخر

عایقکاری دوجزئی گزینه ای مناسب برای آبندی استخر ، سونا و جکوزی می باشد.