انواع ایزوگام،ایزوگام پلیمری
انواع ایزوگام،ایزوگام پلیمری

انواع ایزوگام،ایزوگام پلیمری

3.7/5 - (3 امتیاز)

انواع ایزوگام،ایزوگام پلیمری

ایزوگام خوب و مرغوب را چگونه بايد شناخت؟ مزايا و معايب و ويژگي‌هاي آن چيست؟

انواع ایزوگام،ایزوگام پلیمری را چگونه بشناسیم ؟

خوب است برخي از آنها را بدانيد: ايزوگام فرآورده‌اي نفتي و لايه‌اي پوششي است براي عايق كردن سطوحي چون پي، ديواره، كف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

دو نوع ايزوگام در بازار موجود است:

تك‌لايه پلي‌استر كه ظريف‌تر است و انعطاف بيشتري دارد.

دولايه تيشو و پلي‌استر كه ضخيم‌تر است و به جاي ظرافت و انعطاف، استحكام بيشتري دارد.

ايزوگام چه تك‌لايه، چه دولايه، ممكن است با روكش آلومينيومي يا بدون آن باشد.

ایزوگام در مقابل اشعه خورشید

اگر قصد داريد سطوحي مثل پشت‌بام را ايزولاسيون كنيد كه در برابر تابش مستقيم نور خورشيد و گرما قرار دارد، بهتر است از ايزوگام با روكش آلومينيوم استفاده كنيد. اگر قصدتان عايقكاري پي ساختمان يا ديواره و كف سرويس‌هاي بهداشتي است، از نوع بدون روكش استفاده كنيد تا اقتصادي‌تر باشد.

استاندارد هر عايق رطوبتي براي آب و هواي خاص كمابيش متفاوت است.

اما توليدات استاندارد و مطمئن‌تر براي اطلاع مصرف‌كننده با درج و چاپ نشانه‌گذاري‌هايي در فاصله هر دو متر روي رول عايق همراه شده‌ است.از اين موارد مي‌توان به مقاومت در برابر اشعه فرابنفش، ميزان انعطاف‌پذيري در سرماي ۱۰ـ درجه، ميزان نفوذناپذيري آب و… اشاره كرد.اگر از عايق‌هاي ايزوگامي استفاده كنيد كه به جاي پشم شيشه در مواد تشكيل‌دهنده آن نايلون به كار رفته، بهتر است.پشم شيشه با از بين رفتن لايه قير به هر دليلي، آب باران يا برف را به خود مي‌كشد و سطحي طبله‌كرده پيدا مي‌كند.

معرفی انواع محصولات ایزوگام

معرفی انواع محصولات ایزوگام پودری ساده تشکیل شده از یک لایه تیشو اشباع شده از قیر دو لایه با روکش آلومینیوم مخصوص صادرات تشکیل شده از یک لایه پلی استر و یک لایه تیشو که با قیر اندود شده و دارای پوشش آلومینیوم می باشد . تک لایه با روکش آلومینیوم تشکیل شده از یک لایه پلی استر اشبا شده از قیر که دارای پوشش آلومینیوم می باشد . برای مشاهده قیمت های ایزوگام به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

برای اطلاعات دقیق تر بقیه مطالب را نیز بخوانید.

سربام پوش مسیر

پیشنهاد ما به شما

عایق استخر

عایقکاری دوجزئی گزینه ای مناسب برای آبندی استخر ، سونا و جکوزی می باشد.