تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی
تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی

راههای تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی

4.8/5 - (5 امتیاز)

راههای تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی

راههای زیادی برای تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی وجود دارد  بیشتر برند های معروفی چون ایزوگام پشم شیشه ایران ، ایزوگام بام گستر دلیجان ، ایزوگام شرق و …. را شامل می شود.

در ایران شاهد بیشترین تقلبات مشتقات قیری توسط افراد سود جو در تولید عایق های رطوبتی پیش ساخته صورت میگیرد.

به دلیل اینکه رولهای ایزوگام تقریبأ شبیه به هم دارند و از لحاظ وزن ، دولایه بودن ، روکش ظاهری آلومینیومی ، رنگ لیبل یا برچسب و اطلاعات روی عایق بسیار شبیه به برندهای معروف چاپ میشوند بعد از نصب نمیتوان به تقلبی بودن آن پی برد.

یکی دیگر از تقلباتی که توسط افراد سودجو صورت میگیرد، نداشتن آگاهی مردم نسبت به عایق رطوبتی ایزوگام که با یک مثال در زیر توضیح میدهم.

آیا ایزوگام دلیجان یک برند است؟

ایزوگام دلیجان یک برند نیست که بیشتر مشتریان از ما درخواست ایزوگام دلیجان دارند در سال ۱۳۶۷ هجری شمسی و سالهای ابتدایی تولید ایزوگام ، که تعداد محدودی کارخانه تولید عایق رطوبتی پیش ساخته(ایزوگام) در شهرستان دلیجان تولید ایزوگام می کردند(که هم اکنون نیز فعالیت دارند) و به دلیل کیفیت مطلوب و مقاومت بالا به اسم ایزوگام دلیجان بر سر زبان مردم جاری شده بود و هم اکنون نیز جاری است.

باگذشت زمان و پیشرفت علم هم اکنون بیش از ۴۰۰ کارخانه ایزوگام در شهرستان دلیجان فعالیت دارند

آیا میتوان گفت تعداد ۴۰۰ کارخانه تولید کننده چون در دلیجان تولید عایق میکنند ایزوگام دلیجان هستند؟

باید به این نکته دقت نمود هر ایزوگامی با پسوند یا پیشوند ایزوگام دلیجان ، همان ایزوگام دلیجان قدیمی نیست.

دومین کارخانه ایزوگام در ایران در شهرستان دلیجان تأسیس شد و چون آن زمان مردم جهت عایق بندی پشت بام و… از روش سنتی(قیرگونی) استفاده میکردند ایزوگام محصول جدیدی بود که در دلیجان استان مرکزی در دست تولید بود.

راههای جلوگیری از تقلب ایزوگام

برای جلوگیری از تقلب و سوء استفاده از برند های معروف حتما نسبت به شماره ثبت محصول اصلی دقت نمائید برای مثال ایزوگام شرق را فقط با نام ایزوگام شرق و شماره ثبت ۶۷۳۶ ایزوگام پشم شیشه ایران را با نام شرکت پشم شیشه ایران ایزوگام LA4 و ایزوگام بام گستر دلیجان را فقط با نام ایزوگام بام گستر دلیجان و با شماره ثبت ۱۱۷ ،ایزوگام سراپوش دلیجان را با شماره ثبت ۲۴۲ که روی لیبل و خود رول ایزوگام حک شده است بشناسید.(دیگر برندها نیز همینطور)

راه های زیادی نیز برای تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی وجود دارد که مشتریان باید دقت لازم را هنگام خرید و یا نصب ایزوگام داشته باشند .مثلا اگر قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان در تهران به قیمت ۵۵۰۰۰ تومان نصب میشود و قیمت در جاهای مختلف پایین یا بالاتر است.عجولانه تصمیم نگیرید با کارخانه تماس بگیرید و آدرس و تلفن نمایندگی معتبر فروش را درخواست کنید.

پیشنهاد ما به شما

اجرا و نصب بهترین انتخاب ایزوگام در سال 1403

قیمت ایزوگام سال ۱۴۰۳

قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۳ :آخرین تحولات بازار ایزوگام و راهنمای هوشمندانه ایزوگام یکی از …