ایزوگام دلیجان شرق
ایزوگام شرق دلیجان

ایزوگام دلیجان شرق

5/5 - (1 امتیاز)

ایزوگام دلیجان شرق

یکی دیگر از کارخانه های تولید کننده عایقهای رطوبتی در استان مرکزی ایزوگام دلیجان شرق می باشد.

مشتریان عزیزی که قصد خرید ایزوگام دلیجان شرق دارید دقت نمایید که اگر این نوع عایق رطوبتی را انتخاب کرده اید مواظب باشید تا به دام سودجویان و متقلبان نیوفتید این برند بیشترین آمار تقلب بین برندهای ایزوگام را به خود اختصاص داده است که با نام ایزوگام شرق با پسوندها و پیشوند های مختلف قصد فروش عایق خود را دارند.

نکته قابل توجهی که بارها با این نکته برخورد کرده ام که کارخانه هایی متفرقه بسیاری با اینجانب تماس گرفته اند و یکی از محصولات خود را با نام ایزوگام شرق معرفی کرده اند که این نکته بسیار جای تامل دارد که چرا نظارت ها بسیار کم است اگر محصول انحصاری است نباید توسط کارخانجات مختلف با ثبت های مختلف تولید شود.

مثل اینکه برند سامسونگ توسط کارخانه ایکس ویژن نیز تولید یا تبلیغ شود.یا اینکه محصول بجای برچسب xvision از samsung استفاده شود.اما متاسفانه بدلیل نظارت های کم اداره استاندارد و ثبت برند و نام تجاری این کار در ایران در برخی اصناف ممکن است.

پیشوند و پسوند به گونه ای حرفه ای روی نایلکس و برچسب ایزوگام دلیجان شرق حک شده است که مشتری با اطمینان به فروشنده یا اصلا متوجه این موضوع نخواهند شد و در خیال خود ایزوگام شرق اصلی را خریداری کرده است.

البته عایق های رطوبتی پیش ساخته ای در بازار موجود است که پیشوند و پسوند ایزوگام شرق دارند اما جنس بسیار مرغوب و با کیفیت است اما با این تفاوت که هیچوقت پیشوند و پسوند خود را از دید مشتریان مخفی ننموده اند و بدنبال شناساندن محصول خود در بازارند تا با کیفیتی برتر بتوانند شناخته شوند.

پیشنهاد این مجموعه به مشتریان محترم این است که دنبال برندهای دیگری ایزوگام باشند یا در رابطه با خرید ایزوگام دلیجان شرق بسیار هوشمندانه عمل کنند.

مقایسه انواع ایزوگام ها و ایزوگام دلیجان شرق

ایزوگام دلیجان شرق دارای کیفیت بالایی است و میتواند جزء یکی از عایق های پیش ساخته خوب در بازار تلقی شود.

عایق های رطوبتی زیادی در بازار وجود دارند که سعی بر جا انداختن برند خود دارند و کیفیت را به گونه ای به اثبات میرسانند تا نصابان را وادار به خرید جنس از خود کنند.

در دلیجان عایقهایی وجود دارد که با توجه به اینکه مدتی محدود فعالیت می کنند دارای کیفیت مطلوبی هستند که نظر بسیاری از نصابان را به خود جلب کرده اند .

ایزوگام دلیجان شرق عایقی شناخته شده است برندهایی نیز در بازار موجود است که جزء کارخانه های قدیمی و معتبرند و چون در بازار شناخته شده و جایگاه خوبی پیدا کرده اند اما کیفیت معمولی ولی قیمت بالایی دارند.البته اثتثنائاتی همیشه وجود دارد که نمیتوان گفت در کلیه موارد اینگونه است.

نکته دیگری که باید دقت شود اگر هنگام خرید هر نوع ایزوگامی حتی دلیجان شرق صحبت از بیمه نامه های ۵ ساله شد بهتر است که دلخوش به بیمه ایزوگام نباشید خسارتی حدود ۲۰۰هزار تومان طول دوره بیمه (۵سال) فقط یکبار در صورت خرابی محصول تولید شده بعد از دوندگیهای فراوان داده میشود که ارزش دنبال کردن موضوع را ندارد.

موارد فوق (بیمه) تقریبأ برای تمامی ایزوگام ها صدق می کند‌.

پس همیشه دنبال محصول اصلی ایزوگام دلیجان شرق باشید.هر چند نصب از خرید جنس مهمتر است بارها این نکته گفته شده است که ضعیف ترین نوع ایزوگام توسط نصاب ایزوگام ماهر و باتجربه محیط عایق شده سالیان سال میتواند آبندی بماند

مشخصات ایزوگام دلیجان شرق

عایق ایزوگام دلیجان شرق دو نوع دولایه فویلدار و بدون فویل و نوع H باضخامت حداقل ۳٫۵mm وزن رول حداقل ۳۵kg می باشد.

ایزوگام دلیجان شرق ضمانت ۱۰ سال بیمه ۵ سال و تمامی اطلاعات روی رول و برچسب آن نوشته شده است.

پیشنهاد ما به شما

عایق استخر

عایقکاری دوجزئی گزینه ای مناسب برای آبندی استخر ، سونا و جکوزی می باشد.