ایزوگام و نصب در محلات توچال
ایزوگام در توچال و ولنجک

ایزوگام در ولنجک

5/5 - (2 امتیاز)

ایزوگام در ولنجک

ایزوگام در ولنجک و تمامی محله های ولنجک (توچال ، بلوار دانشجو و…)بازدید و کارشناسی رایگان پذیرفته می شود.

شهروندان محترم ولنجکی چنانچه قصد عایق بندی و ایزوگام ،سقف آپارتمان ، اداره و یا منزل شخصی خود دارید ، ما بهترین عایق رطوبتی را به شما پیشنهاد خواهیم داد .

قیمت های رقابتی

برندهایی و یا به زبان عامیانه مارک هایی ایزوگامی که ما به شما پیشنهاد میکنیم را از شرکت های دیگر استعلام کنید و با قیمت های ما مقایسه کنید.

نمایندگی نصب و فروش انواع عایق رطوبتی در ولنجک با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان عایقهای رطوبتی نصب شده توسط این شرکت را ۱۰ سال تضمین مینماید.

عایق تقلبی در بازار

با توجه به ازدیاد عایقهای تقلبی در بازار و همرنگ کردن عایق رطوبتی ایزوگام شبیه به برندهای معروف و معتبر ، شهروندان ولنجکی باید دقت بیشتری در انتخاب عایق رطوبتی ایزوگام داشته باشند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

نحوه تشخیص عایق اصل

عایقهای رطوبتی اصلی و ماندگار را با شناسایی کردن کد استاندارد اجباری و یا شماره ثبت شرکت سازنده ،اطلاعات دقیق را از فروشنده یا مجری ایزوگام بخواهید .

برندهای معرف معمولا سامانه پیامکی برای محصول خود راه اندازی کرده اند تا شهروندان محترم بتوانند با اطمینان بیشتری کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

نمونه کارهای اجرایی

همشهریان ولنجکی که تصمیم به ایزولاسیون آپارتمان خود گرفته اند میتوانند نمونه کارهای نصب شده توسط این شرکت، نزدیک به محل خود را از ما بخواهند.تا از لحاظ اخلاقی و کیفیت اجرا و نوع محصول و همچنین گارانتی و بیمه نامه معتبر توسط اکیپ مجرب این مجموعه اطمینان بیشتری پیدا کنند.

لایه بندی عایق

هموطنان عزیز ولنجکی دقت نمایند که ایزوگام درجه یک از دولایه الیاف تشکیل شده است که لایه اول از نوع تیشو نخدار و لایه دوم الیاف شیشه که هر کدام به صورت مجزا به مواد پلیمری پلاستیکی و قیر اندود شده اند و در پایان محصولات روکشدار از یک لایه فویل یا آلومینیوم برای جلوگیری از اشعه مخرب خورشید به عایق تعبیه شده است.

برای اطلاع از قیمت ها روی ایزوگام کلیک کنید.

 

پیشنهاد ما به شما

ایزوگام بیست بیست سه لایه محصولی از شرکت قیر مهر پارسیان

قیمت ایزوگام بیست بیست (سه لایه)

قیمت ایزوگام بیست بیست قیمت ایزوگام بیست بیست سه لایه در تهران هر رول ۱۰ …