فروش ایزوگام در فرجام
ایزوگام در فرجام

ایزوگام در فرجام

5/5 - (4 امتیاز)

ایزوگام در فرجام

هم محلی های فرجام ، دلاوران ، تکاوران آزادگان ، والاییان ، سراج ، بلوار استقلال و اطراف که قصد اجرای ایزوگام دارید از این پس می توانید با ما در تماس باشید و بام خانه های خود را به ما بسپارید.

هموطنان محلات فوق که جهت جلوگیری از ورود نم یا رطوبت و ایجاد خسارت در هنگام بارش نزولات آسمانی ،قصد اجرای ایزوگام بام خانه ها و یا آپارتمانهای خود را دارید از این پس میتوانید با تماس با ما جهت کارشناسی و نصب ایزوگام (شامل گارانتی ۱۰ ساله و بیمه ۵ ساله) جهت اجرای ایزوگام اقدام نمائید.

ایزوگام در فرجام و تمامی محلات نامبرده توسط اکیپ سربام پوش مسیر و دارای سابقه ۲۰ ساله نصب میگردد.

نوع ایزوگام مصرفی از نوع دولایه روکشدار با گارانتی ۱۰ ساله و بیمه ۵ ساله میباشد.

ایزوگام اصلی تشکیل شده از دولایه الیاف مرغوب که لایه اول تیشوی نبافته و لایه دوم الیاف شیشه یا پشم شیشه است. اندود قیر پلیمری در همه لایه ها به میزان زیادی وجود دارد .  ضخامت ۴ میلیمتر و وزن رول ۴۱ کیلو گرم و روی سطح از آلومینیوم قوی پوشش داده شده است تا از عبور اشعه مضر خورشید جلوگیری شود.

ایزوگام در فرجام و محلات مجاور در اسرع وقت و با قیمت مناسب اجرا میگردد.

 انواع ایزوگام

اگر بخواهیم در مورد انواع ایزوگام صحبت کنیم، باید بگوییم ایزوگام ها براساس ماده اصلی تشکیل دهنده، لایه های به کار رفته در آن ها و روکش شان به دو گروه تقسیم می شوند که ابتدا آن ها را بر اساس ماده ی اصلی تشکیل دهنده بررسی می کنیم:

ایزوگام پلیمری: ماده اصلی این نوع ایزوگام قیر خالص ۶۰ یا ۷۰ درصد است که در پالایشگاه از تقطیر نفت خام به دست می آید. برای ساخت ایزوگام پلیمری از قیر خالص ۷۰-۶۰، استفاده میشود.

ایزوگام دمیده: ماده اصلی این نوع ایزوگام قیر دمیده شده است که از دمیده شدن هوا در معرض اکسیژن هوای گرم پ ترکیب مازوت یا نفت کوره ای به دست می آید.

ایزوگام با قیر دمیده نسبت به عایق های پلیمری کیفیت پایین تر و طول عمر کمتری دارد.

قیر دمیده نسبت به قیر خالص چسب کمتری نسبت به سطوح مختلف دارد و بعد از مدتی سریعأ شکننده خواهد شد.

اجرای قیرگونی با قیمت مناسب نیز در فرجام با ضمانت تست و شرط آبندی پذیرفته می شود.

مسیرتو گم نکن سربام پوش مسیر همه جا در مسیرته.

پیشنهاد ما به شما

ایزوگام بیست بیست سه لایه محصولی از شرکت قیر مهر پارسیان

قیمت ایزوگام بیست بیست (سه لایه)

قیمت ایزوگام بیست بیست قیمت ایزوگام بیست بیست سه لایه در تهران هر رول ۱۰ …