ایزوگام دلیجان یا تهران؟
ایزوگام دلیجان یا تهران؟

ایزوگام تهران یا دلیجان؟

5/5 - (1 امتیاز)

ایزوگام دلیجان

ایزوگام تهران یا دلیجان؟

بیشتر مردم خصوصا مردم تهران به این باورند که ایزوگام دلیجان کیفیت برتری نسبت به ایزوگام تهران دارد. دلیل این به ابتدای تاسیس و ساخت چندین کارخانه در تهران و دلیجان بر میگردد.در قدیم شهرستان دلیجان به دلیل نزدیکی به پالایشگاه اراک و در دسترس بودن جهت تامین مواد اولیه از جمله قیر و همچنین هزینه های پایینی جهت احداث سوله و … باعث احداث کارخانه های ایزوگام متعددی شد.

از طرفی سرمایه کمتر و از طرف دیگر مواد اولیه با کیفیت تر باعث گردید تا هزینه تولید عایق رطوبتی برای مصرف کننده به حداقل برسد که مهمترین دلیل اصلی مشهور شدن عایق رطوبتی دلیجان گردید.

ایزوگام تهران

کارخانه های تولید کننده عایق رطوبتی تهران در ابتدای سالهای تولید خود دوام رقابت با کارخانه های ایزوگام در دلیجان نداشتند و تعدادی از صحنه رقابت محو شدند و تعدادی هم ورشکست شدند اما تعدادی به دلیل تولید مواد اولیه در داخل خود کارخانه عایق رطوبتی،از جمله تولید تیشو ، تولید مواد پلیمری و الیاف مخصوص ایزوگام توانستند ماندگار شوند.و حتی تن به صادرات ایزوگام و قیر به کشورهای همسایه تا بتوانند پا به پای کارخانه های ایزوگام دلیجان رقابتی سالم داشته باشند.

ایزوگام تهران یا دلیجان ؟

نتیجه می گیریم که از برند های قدیمی ایزوگام استفاده کنیم یا اگر از برندهای جدید ایزوگام خرید میکنیم حتما از نمایندگیهای باسابقه کاری و مجاز که دارای خدمات معتبر پس از نصب هستند خرید کنیم. کیفیت مواد، نوع فویل ، نوع قیر (پلیمری یا اکسیده که پلیمری کیفیت مرغوب تری نسبت به اکسیده دارد) ،الیاف های موجود در آن و همچنین هزینه ایزوگام را باید در نظر گرفت.

ایزوگام تهران یا دلیجان؟

توصیه ما به خریداران این است که اگر قصد خرید عایق رطوبتی و نصب ایزوگام دارید مهم کیفیت عایق است.

با ما تماس بگیرید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره بگیرید تا در آینده از بارش رحمت های الهی لذت ببرید و دچار مشکل نشوید.

با سربام پوش بمانید.

پیشنهاد ما به شما

ایزوگام متری چند

ایزوگام متری چند

ایزوگام متری چند است ؟برای اجرای ایزوگام پشت بام،سرویس بهداشتی ،حمام و … چقدر باید …