افزایش قیمت عایقهای رطوبتی،ایزوگام و قیر
افزایش نرخ عایقهای رطوبتی،ایزوگام و قیر

افزایش نرخ عایقهای رطوبتی،ایزوگام و قیر

5/5 - (1 امتیاز)

افزایش نرخ عایقهای رطوبتی،ایزوگام و قیر

افزایش نرخ عایقهای رطوبتی،ایزوگام و قیر ، به دلیل افزایش قیمت پسماند نفت و همچنین افزایش قیمت دلار ،عایق رطوبتی ایزوگام با افزایش قیمت هر رول از ۱۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰ تومان روبرو شدیم.(به ازای هر متر مربع ۱۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰ تومان)

برای مشاهده قیمت جدید کلیک کنید.

به گفته تولید کنندگان عایقهای رطوبتی ایزوگام و قیر : مواد اولیه از جمله فویل،الیاف تیشو ، الیاف شیشه به جزء قیر و ترکیبات پلیمر که در داخل تولید می شوند بقیه از کشور چین وارد کشور میگردد.

حمایت از کالای ایرانی

تعداد محدودی از تولیدکنندگان ایزوگام در راستای حمایت از کالای ایرانی و کارگر ایرانی سعی بر این نموده اند که از مواد اولیه تولید شده در داخل کشور استفاده نمایند. 

در راستای حمایت از کالای ایرانی با همکاری از تولید کنندگانی که مواد اولیه خود را در داخل کشور تهیه می کنند و به رقابتی کردن کیفیت نسبت به مورد مشابه خارجی پرداخته اند و محصولاتشان دارای پشتیبانی قویتری هستند ، را به مشتریانمان معرفی خواهیم کرد.

افزایش کرایه حمل بار

افزایش کرایه دلیل دیگر افزایش نرخ عایقهای رطوبتی،ایزوگام  و قیر است افزایش کرایه حمل بار از کارخانه تا محل پروژه ،انبار و … این افزایش قیمت ،از اوایل ماه خرداد ماه اعمال شده است.

بیشترین دلیل افزایش قیمت ایزوگام

بیشترین تاثیر قیمت روی مواد اولیه وارداتی می باشد که با حمایت از کالای ایرانی و کارگر ایرانی این افزایش قیمت به حداقل خواهد رسید.

سربام پوش مسیر از این پس در نظر دارد،عایقهایی را به مشتریان عزیز معرفی نماید، که کیفیتی بالا و قیمتی مناسب داشته باشند.

افزایش قیمت قیر

با افزایش نرخ عایقهای رطوبتی ،قیر و ایزوگام  قیمت هر بشکه قیر شرکت پاسارگاد با صعود بسیار تند هر تن ۴۰۰۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نرخ قیر به دلیل حذف یارانه بوده است.

افزایش قیمت آسفالت

رئیس انجمن صنفی تولید‌کنندگان آسفالت استان‌های تهران و البرز با انتقاد از افزایش چند باره قیمت قیر طی چند ماه گذشته گفت: افزایش قیمت قیر در نهایت به افزایش قیمت آسفالت منجر می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

ایزوگام بیست بیست سه لایه محصولی از شرکت قیر مهر پارسیان

قیمت ایزوگام بیست بیست (سه لایه)

قیمت ایزوگام بیست بیست قیمت ایزوگام بیست بیست سه لایه در تهران هر رول ۱۰ …